Από την Υπηρεσία Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος πραγματοποιούνται έλεγχοι σε διάφορους επαγγελματικούς χώρους – ιατρεία, για τη διαπίστωση παραβάσεων της φορολογικής νομοθεσίας.
Κλιμάκια αστυνομικών του Τμήματος Κοινωνικής και Ασφαλιστικής Προστασίας της Υποδιεύθυνσης Οικονομικής Αστυνομίας, διενήργησαν την τελευταία εβδομάδα, αστυνομικούς φορολογικούς ελέγχους σε ιατρεία σε διάφορες περιοχές της Αττικής, όπως Πετρούπολη, Κολωνό και Αθήνα.
Κατά τη διάρκεια των ελέγχων, διαπιστώθηκαν παραβάσεις σε δύο (2) περιπτώσεις ιατρείων στην Αθήνα και ειδικότερα:
• Σε ιατρείο δερματολόγου, διαπιστώθηκε παράβαση που αφορά τη μη έκδοση απόδειξης παροχής υπηρεσιών.
• Σε ιατρείο παιδοψυχίατρου, ο γιατρός δεν επέδειξε βιβλίο εσόδων - εξόδων και μπλοκ αθεώρητων αποδείξεων.
Οι δικογραφίες που σχηματίσθηκαν, μετά την ολοκλήρωση της προανάκρισης, θα υποβληθούν στις αρμόδιες Εισαγγελίες Πλημμελειοδικών.
Παράλληλα ενημερώνονται και οι αρμόδιες Δ.Ο.Υ., ως προς την κίνηση της διοικητικής διαδικασίας.
Υπενθυμίζεται ότι στο τηλεφωνικό κέντρο της Υπηρεσίας, λειτουργεί όλο το 24ωρο, η ειδική τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών 11012, όπου μπορούν να επικοινωνούν οι πολίτες, όπως επίσης μπορούν να επικοινωνούν και μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) στη διεύθυνση 11012@hellenicpolice.gr.
Κλιμάκια αστυνομικών του Τμήματος Κοινωνικής και Ασφαλιστικής Προστασίας της Υποδιεύθυνσης Οικονομικής Αστυνομίας, διενήργησαν την τελευταία εβδομάδα, αστυνομικούς φορολογικούς ελέγχους σε ιατρεία σε διάφορες περιοχές της Αττικής, όπως Πετρούπολη, Κολωνό και Αθήνα.
Κατά τη διάρκεια των ελέγχων, διαπιστώθηκαν παραβάσεις σε δύο (2) περιπτώσεις ιατρείων στην Αθήνα και ειδικότερα:
• Σε ιατρείο δερματολόγου, διαπιστώθηκε παράβαση που αφορά τη μη έκδοση απόδειξης παροχής υπηρεσιών.
• Σε ιατρείο παιδοψυχίατρου, ο γιατρός δεν επέδειξε βιβλίο εσόδων - εξόδων και μπλοκ αθεώρητων αποδείξεων.
Οι δικογραφίες που σχηματίσθηκαν, μετά την ολοκλήρωση της προανάκρισης, θα υποβληθούν στις αρμόδιες Εισαγγελίες Πλημμελειοδικών.
Παράλληλα ενημερώνονται και οι αρμόδιες Δ.Ο.Υ., ως προς την κίνηση της διοικητικής διαδικασίας.
Υπενθυμίζεται ότι στο τηλεφωνικό κέντρο της Υπηρεσίας, λειτουργεί όλο το 24ωρο, η ειδική τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών 11012, όπου μπορούν να επικοινωνούν οι πολίτες, όπως επίσης μπορούν να επικοινωνούν και μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) στη διεύθυνση 11012@hellenicpolice.gr.
NOOZ.GR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου