Όπως γράφει σήμερα η εφημερίδα «Αλλαγή» ο γιατρός που υπηρετούσε σε Κέντρο Υγείας της Αχαΐας κατηγορείται για υπερβολική συνταγογράφηση ενώ ο έλεγχος που έγινε έδειξε ότι είχε υπογράψει 400 παραπεμπτικά για αξονικές σε Διαγνωστικό Κέντρο όταν άλλος γιατρός του ίδιου Κέντρου Υγείας είχε παραπέμψει μόλις τρείς ασθενείς για αξονική!
Οι ασθενείς, σύμφωνα με την «Αλλαγή», παραπέμπονταν στο ίδιο Διαγνωστικό Κέντρο, στο ίδιο… μαγαζί, όπως αναφέρει στον τίτλο της.
patranews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου