Σελίδες

Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Σύντομες οδηγίες για ΑΔΔΥ (USB-TOKEN)


Αποτέλεσμα εικόνας για ηδικα

1) Έχω παραλάβει ΑΔΔΥ αλλά έχασα το USB ΤΟΚΕΝ.

Θα αποστείλετε ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση hd@idika.gr όπου θα αναφέρετε τα στοιχεία σας (Ονοματεπώνυμο, ΑΜΚΑ, ΑΦΜ), θα δηλώνετε την απώλεια της συσκευής και την επιθυμία επανέκδοσης ΑΔΔΥ.
Αφού η ΗΔΙΚΑ ακυρώσει την αρχική ΑΔΔΥ που χάσατε, θα ενημερωθείτε για να προχωρήσετε σε επανυποβολή αίτησης ΑΔΔΥ.


2) Έχω παραλάβει ΑΔΔΥ αλλά ξέχασα το PIN.

Θα αποστείλετε ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση hd@idika.gr όπου θα αναφέρετε τα στοιχεία σας (Ονοματεπώνυμο, ΑΜΚΑ, ΑΦΜ), θα δηλώνετε την απώλεια του PIN και την επιθυμία επανέκδοσης ΑΔΔΥ.

Αφού η ΗΔΙΚΑ ακυρώσει την αρχική ΑΔΔΥ για την οποία χάσατε το PIN, θα ενημερωθείτε για να προχωρήσετε σε επανυποβολή αίτησης ΑΔΔΥ.

Κατά την παραλαβή της νέας ΑΔΔΥ, θα πρέπει να επιστρέψετε στον φάκελο την παλαιά συσκευή.

3) Επιθυμώ να υποβάλλω αίτηση ΑΔΔΥ.
Κάνετε αίτηση για ΑΔΔΥ [εδώ].

Ακολουθήστε τις αναλυτικές οδηγίες εδώ.

4) Επιθυμώ να υποβάλλω αίτηση ΑΔΔΥ αλλά τα στοιχεία μου, όπως ονοματεπώνυμο, ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, κινητό κτλ είναι λανθασμένα.

Δεν προχωράτε στην υποβολή αίτησης ΑΔΔΥ.

Αρχικά, θα υποβάλλετε την υπεύθυνη δήλωση αλλαγής στοιχείων που βρίσκεται εδώ.

Σημειώνεται ότι η υπεύθυνη δήλωση δεν αντικαθιστά την αίτηση ΑΔΔΥ.

Αφού η ΗΔΙΚΑ καταχωρίσει τα διορθωμένα στοιχεία, θα ενημερωθείτε για να προχωρήσετε στην υποβολή της αίτησης.

Αναλυτικές οδηγίες Παραλαβής και Εγκατάστασης ΑΔΔΥ, επιλέξτε εδώ.

2 σχόλια:

  1. Πόσα ΤΟΚΕΝς πρέπει να πασάρουν για να είναι ευχαριστημένοι; Γιατ΄μας ταλαιπωρούν με άχρηστα μαραφέτια; Τι προμήθεια δίνει η εταιρία που τα διαθέτει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στα υποστηριζομενα λειτουργικα συστηματα δεν περιλαμβανονται τα windows 10 ;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Οι υπολογιστες μας λειτουργουν με windows 10 εδω και αρκετο καιρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή