Σελίδες

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019

Νοσοκομειακοί Γιατροί: Οι Διοικητές Νοσοκομείων αυθαιρετούν και στοχοποιούν τους γιατρούς!

HR 

Για κρούσματα «κοινωνικού αυτοματισμού» και αυθαίρετες συμπεριφορές που εκδηλώνουν οι Διοικητές Νοσοκομείων σε διάφορες περιοχές της χώρας, μιλά η Ομοσπονδία των Νοσοκομειακών Γιατρών (ΟΕΝΓΕ).

Όπως σημειώνουν οι νοσοκομειακοί γιατροί, μέσα σε διάστημα ενός μήνα εκδηλώθηκαν δύο κρούσματα «κοινωνικού αυτοματισμού» από Διοικήσεις Νοσοκομείων.

1. Προ 20ημέρου ο Διοικητής του Νοσοκομείου Νίκαιας με απαράδεκτο δελτίο τύπου και προκειμένου να αποσείσει κυβερνητικές ευθύνες, έφτασε στο σημείο να αθωώσει πρακτικά τους δράστες εγκληματικής βίαιης επίθεσης ενάντια σε εφημερεύοντες ειδικευόμενους γιατρούς, ενθαρρύνοντας έτσι παρόμοιες επιθέσεις στο μέλλον. Το αποτέλεσμα ήταν να αποθρασυνθούν και να στέλνουν ανώνυμες επιστολές απειλώντας όλους τους συναδέλφους του Νοσοκομείου.

2. Πιο πρόσφατα, ο Διοικητής του Νοσοκομείου Σερρών εγγράφως απείλησε τους γιατρούς του Νοσοκομείου με κυρώσεις κηρύσσοντας αυθαίρετα απεργιακή τους κινητοποίηση ως παράνομη και καταχρηστική. Έφτασε στο σημείο να καλεί τους ασθενείς να κινηθούν ενάντια στους απεργούς γιατρούς!


«Δεν πρόκειται για μεμονωμένα περιστατικά. Το γεγονός πως και οι δύο αυτοί Διοικητές παραμένουν στις θέσεις τους, δείχνει πως οι ενέργειές τους δεν ήταν ούτε τυχαίες, ούτε προσωπικές, ούτε αποσπασματικές. Είναι συνειδητή κυβερνητική επιλογή η καλλιέργεια του κοινωνικού αυτοματισμού. Στοχοποιούν τους γιατρούς, τους υγειονομικούς συνολικά, για να βγάλουν λάδι την αντιλαϊκή πολιτική στο χώρο της Υγείας» αναφέρει η ΟΕΝΓΕ.

Γι αυτό και ο κλάδος καλεί τις Ενώσεις των γιατρών, σύσσωμες να καταδικάσουν με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο όχι μόνο τα συγκεκριμένα περιστατικά αλλά και κάθε φαινόμενο αυταρχισμού και τρομοκρατίας.

1 σχόλιο:

  1. Ειναι γνωστό το ταξικό μίσος των Αριστερών ενάντια στους γιατρούς. Οι γιατροί, τους επιστρέφουν το μίσος τους, και ούτισυ άλλως, σε 2 βδομαδες έφτασε η συντριβή της Αριστεράς του τίποτα,της Αριστερας της καταραμένης αγραμματοσύνης και του χλευασμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή