Σελίδες

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

BINTEO-Καταγγελία για γιατρούς του ΕΟΠΥΥ-Τι απάντησε ο Γεωργιάδης

ΕΝΙΚΟS.GR. BINTEO-Καταγγελία για γιατρούς του ΕΟΠΥΥ-Τι απάντησε ο Γεωργιάδης

Στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη βγήκε στην τηλεφωνική γραμμή ένας χρόνια πάσχοντας ασθενής, ο οποίος κατήγγειλε: "O προσωπικός μου γιατρός μου είπε ότι δεν μπορεί πλέον να συνταγογραφεί, γιατί υπερβαίνει το όριο".

"Θα μου πείτε το ονόμα του κατ' ιδίαν. Θα αλλάξετε γιατρό, γιατί αυτός θα φύγεισήμερα από τον ΕΟΠΥΥ. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην φύγει. Σας το λέω 100%" του απάντησε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή "Πρωινό ΑΝΤ1":

3 σχόλια:

  1. Ας ενημερώσει κάποιος τον Υπουργό ότι Ο ΚΟΦΤΗΣ -20% ΔΥΣΤΥΧΩΣ υπάρχει και για τα εμβόλια!!Εννοώ από 15/1/2014 μέχρι και τώρα 20/1/2014,ώρα 13.23'. Και μη βάλει στοίχημα!!Ας διαβάσει το εξής άρθρο συναδέλφου......http://medispin.blogspot.gr/2014/01/64b1612014.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειπε επισης οτι τα εμβολια δεν μπαινουν στο πλαφον κατι που εως αυτη τη στιγμη δεν ισχυει. Συνταγογραφώντας εμβόλια, το κοστος τους συνεχιζει να προστιθεται κανονικα στο κοστος των συνταγων του μηνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πρέπει να πάρουν δρόμο το συντομότερο....
    Θα τα πούμε τον Μάιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή