Το υπουργείο Υγείας φιλοδοξεί η τηλεφωνική γραμμή 1566 να αποτελέσει ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια των πολιτών
Μαρία Γλένη HR
Σε περίπου δύο μήνες πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία από το υπουργείο Υγείας η νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή 1566, η οποία θα παρέχει υπηρεσίες στους πολίτες για θέματα υγείας.
Μέσω της νέας αυτής τηλεφωνικής γραμμής όπως εξήγησε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης οι πολίτες θα μπορούν έως τις 15 Ιουλίου να ενημερώνονται για τους διαθέσιμους συμβεβλημένους γιατρούς ανά ειδικότητα και περιοχή, καθώς και να προγραμματίζουν ραντεβού με ιατρούς του ΕΟΠΥΥ ή δημόσιες μονάδες πρωτοβάθμιας φροντίδας, όπως είναι τα Κέντρα Υγείας.
Χαρακτηριστικό είναι ότι η νέα τηλεφωνική γραμμή θα είναι διασυνδεδεμένη με το πληροφοριακό σύστημα της ΗΔΙΚΑ, επιτρέποντας τον προγραμματισμό ραντεβού με προσωπικούς γιατρούς, δημόσια νοσοκομεία και διαγνωστικά κέντρα.
Όπως δήλωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, στον ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά FM, το “1566” θα υποστηρίζεται από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό, συστήματα τεχνητής νοημοσύνης και ψηφιακούς βοηθούς: «Μπορείς να ρωτήσεις ό,τι χρειάζεσαι – πού να κάνεις μια εξέταση, πού να βρεις γιατρό ή που να απευθυνθείς για μια αξονική. Για κάθε απορία που αφορά κέντρα υγείας, νοσοκομεία, ιδιώτες γιατρούς ή μονάδες υγείας, θα υπάρχει άμεση απάντηση μέσω του 1566».
Υπουργείο Υγείας: Τι σχεδιάζει για την επόμενη φάση
Σε δεύτερη φάση, η νέα υπηρεσία θα διευρυνθεί ώστε να παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις Τοπικές Ομάδες Υγείας (ΤΟΜΥ), τις Κινητές Μονάδες Υγείας, καθώς και για εφημερεύοντα φαρμακεία και τη διαδικασία εγγραφής σε προσωπικό γιατρό.
Παράλληλα υπάρχει η πρόβλεψη η γραμμή 1566 να μπορεί να προσφέρει και ενημέρωση για προγράμματα πρόληψης και δημόσιας υγείας, όπως εμβολιασμούς και προληπτικές εξετάσεις.
Σε αυτό το στάδιο της ανάπτυξής της, οι πολίτες θα μπορούν να πληροφορηθούν για εφημερίες νοσοκομείων, μεταφορά ασθενών, επισκέψεις συγγενών και τη δυνατότητα πραγματοποίησης απογευματινών χειρουργείων.
Όσον αφορά τα φαρμακεία, η γραμμή θα παρέχει στοιχεία για ειδικά φάρμακα, πιθανές ανεπιθύμητες ενέργειες, ιατρικές οδηγίες, άυλη συνταγογράφηση και θα επιτρέπει τον προγραμματισμό ραντεβού σε φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ.
Επιπλέον, οι πολίτες θα μπορούν να ενημερώνονται για το ποιες ιατρικές πράξεις, φάρμακα, θεραπείες ή υλικά καλύπτονται από τον Οργανισμό και ποιες διαδικασίες απαιτούνται για γνωματεύσεις ή συνταγές. Το 1566 θα απαντά επίσης σε ερωτήματα για την ασφαλιστική ικανότητα, όπως αν είναι ενεργή ή πώς μπορεί να ανανεωθεί.
Επίσης η υπηρεσία θα παρέχει επίσης στήριξη σε άτομα με αναπηρία, καθώς και καθοδήγηση πριν και μετά από επεμβάσεις, εφόσον είναι απαραίτητο.
Την καθοδήγηση πριν και μετά τις επεμβάσεις θα την κάνουν οι......τηλεφωνητριες και η ΑΙ; Ότι.....να ναι......
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλαβαν ότι έχουμε να κάνουμε.με χαζούς και για τα πάντα τους πετούν μια.....
ΔιαγραφήΑΙ ,τους δίνουν και μια πλατφόρμα και.....καθάρισαν!