Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΙΔΕΙΑ 11-05-2012

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΩΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΑΧΑΙΑΣ
                                                                                                                                    (Σ.ΙΔ.Ε.Ι.Α.)                                                                                          Πάτρα, 11/05/2012
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου κατά τη σημερινή του συνεδρίαση, λαμβάνοντας υπόψιν το γεγονός της αποπληρωμής τμήματος των υποχρεώσεων του ΕΟΠΥΥ για τους πρώτους μήνες του 2012 και την απόφαση του ΔΣ της ΠΟΣΙΠΥ περί της αναστολής της κινητοποίησης, αποφασίζει τη σύγκλιση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης την Δευτέρα 14/05/2012 στις 19:30 μ.μ. στην αίθουσα του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών.

 Με αφορμή δημοσιεύματα του Τύπου, το Διοικητικό Συμβούλιο τονίζει ότι η αναστολή της πίστωσης παραμένει, ωσότου συγκληθεί η Γενική Συνέλευση, ώστε να αναλυθούν όλα τα δεδομένα και να ληφθούν οι αντίστοιχες αποφάσεις.

Μετά τιμής


Η πρόεδρος                                 Η αντιπρόεδρος                Ο γραμματέας


Παναγιωτοπούλου Ελένη          Μαστοράκου Άννα            Γρηγοράκης Λυκούργος

1 σχόλιο:

  1. Aυξήθηκε λίγο ο τραπεζικός μας λογαριασμός και κάνομε πίσω. Τον Αυγουστο που θα μας χρωστάνε πάλι πέντε μήνες τι θα λέμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή