ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΩΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΑΧΑΙΑΣ
ΣΙΔΕΙΑ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Έκτακτη Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε χθές Δευτέρα 14\05\2012 αποφάσισε κατά πλειοψηφία, μετά από εκτενή διάλογο και έντονο προβληματισμό την αναστολή της κινητοποίησης σύμφωνα με την πρόταση και το σκεπτικό που ανέλυσε το ΔΣ.
Τα νέα δεδομένα είναι :
1) Η απόφαση της ΠΟΣΙΠΥ που αναστέλει πανελλαδικά την κινητοποίηση και
2) Ότι ο ΕΟΠΥΥ πλήρωσε 1ο - 2ο του 2012 ( αν και όχι όλους ).
Δεδομένα θεωρούνται όμως επίσης η αθέτηση της δέσμευσης για πληρωμή 11ου - 12ου 2011, καθώς και το ότι έχει καλυφθεί ήδη σημαντικό ποσοστό του προϋπολογισμού του αν και οι 2 μήνες δεν είχαν σημαντική συνταγογράφηση.
Η Γεν. Συνέλευση εκτιμά ως εσπευσμένη την απόφαση της ΠΟΣΙΠΥ καθώς το ίδιο σκηνικό πληρωμών είχε ακολουθηθεί από τον ΟΠΑΔ και το 2011.
Πιστεύει δε ότι με τον περιορισμένο προυπολογισμό του ΕΟΠΥΥ, την συνάθροιση όλων των ελλειμματικών ταμείων, το γλέντι της εμπορευματοποίησης της υγείας που έχει στηθεί με την κατάργηση του plafond, το οικονομικό περιβάλλον ( αύξηση της ανεργίας - κούρεμα των αποθεμάτων των ταμείων - εισφοροδιαφυγή ) με βεβαιότητα θα οδηγηθούμε σε στάση πληρωμών μετά τις 31 Ιουλίου.
Η Γεν. Συνέλευση σε πνεύμα καλής θέλησης και για τη διατήρηση της ενότητας του κλάδου αποφάσισε κατά πλειοψηφία :
την αναστολή της κινητοποίησης μέχρι 30 ΙΟΥΝΙΟΥ,έτσι ώστε να δοκιμαστεί στο διάστημα που μεσολαβεί η αξιοπιστία του ΕΟΠΥΥ σε ότι αφορά :
1) την αποπληρωμή του 11ου - 12ου 2011,
2) τη ρύθμιση των παλαιότερων οφειλών όπως η ΠΟΣΙΠΥ θα το χειριστεί,
3) την εφαρμογή της αποπληρωμής των εντολών σε 45 ημέρες και
4) την γνωστοποίηση από τον ΕΟΠΥΥ του εκάστοτε υπολοίπου του.
Συνάδελφοι,
με την ευκαιρία αυτής της επικοινωνίας το ΔΣ εκτιμά ότι ο κλάδος έδωσε με επιτυχία αυτό τον πρωτόγνωρο αγώνα, κρατώντας σε πολύ ψηλά επίπεδα την ενότητα και τη συμμετοχή σε όλες τις κινητοποιήσεις και στις δημοκρατικές διαδικασίες που ακολουθήθηκαν.
Εκτιμάμε ότι αναδείχθηκαν σημαντικά στοιχεία συναδελφικότητας, επαγγελματικής ωρίμανσης στις νέες συνθήκες και επικοινωνίας με άλλους Συναδέλφους γειτονικών νομών.
Εκτιμάμε σαν σημαντικό επίσης την επικοινωνία που αναπτύξαμε με τους Ασφαλισμένους, που παρά τα όποια προβλήματα τους δημιούργησε η κινητοποίησή μας , έδειξαν υπομονή και κατανόηση, ενώ στο άμεσο μέλλον περιμένουμε παράλληλες κινητοποιήσεις .
Το ΔΣ Σας ευχαριστεί που το περιβάλατε με την εμπιστοσύνη σας.
Προσπαθήσαμε να ανταποκριθούμε στη πρωτόγνωρη αυτή κινητοποίηση με προσωπικό παράδειγμα και ήθος.
Ελπίζουμε ο ΕΟΠΥΥ να μεταβληθεί σε ένα φερέγγυο οργανισμό, προς όφελος των ασφαλισμένων και των λειτουργών της υγείας.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΙΟ ΩΡΙΜΟΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΝΩΜΕΝΟΙ.
ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ.
Η Γενική Συνέλευση δίδει τη δυνατότητα σε όσους Συναδέλφους δεν έχουν ακόμη εξοφληθεί, να συνεχίσουν την αναστολή της πίστωσης προς τον ΕΟΠΥΥ, με την κάλυψη του ΣΙΔΕΙΑ, αφού ο οργανισμός δεν τηρεί προς αυτούς τις υποχρεώσεις του.
Το ΔΣ θα προχωρήσει πιο αποφασιστικά στην επέκταση της κάλυψης και των Συναδέλφων των
όμορων νομών, ενώ προτείνει στην ΠΟΣΙΠΥ αξιοποιώντας και τη δική της εμπειρία να πάρει
πρωτοβουλίες για την ενότητα του κλάδου τόσο στις μεγάλες πόλεις, όσο και στην επαρχία, ενότητα
οργανωτική αλλά και δράσης.
Το ΔΣ θέλει να ευχαριστήσει τέλος για την άμεση βοήθεια που μας δόθηκε από τους Ιατρικούς
Συλλόγους της περιοχής μας, που ήταν πολύπλευρη και άμεση.
Για το ΔΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΕΛΕΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ Λ ΓΡΗΓΟΡΑΚΗΣ
ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΟΣ ΑΚΤΙΝΟΔΙΑΓΝΩΣΤΗΣ
elenpanagiotopoulou@gmail.com l.grigorakis@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου