Η Γενική Συνέλευση δίδει τη δυνατότητα σε όσους Συναδέλφους δεν έχουν ακόμη εξοφληθεί, να συνεχίσουν την αναστολή της πίστωσης προς τον ΕΟΠΥΥ, με την κάλυψη του ΣΙΔΕΙΑ, αφού ο οργανισμός δεν τηρεί προς αυτούς τις υποχρεώσεις του.
Το ΔΣ θα προχωρήσει πιο αποφασιστικά στην επέκταση της κάλυψης και των Συναδέλφων των όμορων νομών, ενώ προτείνει στην ΠΟΣΙΠΥ αξιοποιώντας και τη δική της εμπειρία να πάρει πρωτοβουλίες για την ενότητα του κλάδου τόσο στις μεγάλες πόλεις, όσο και στην επαρχία, ενότητα οργανωτική αλλά και δράσης.
Το ΔΣ θέλει να ευχαριστήσει τέλος για την άμεση βοήθεια που μας δόθηκε από τους Ιατρικούς Συλλόγους της περιοχής μας, που ήταν πολύπλευρη και άμεση.
Για το ΔΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΕΛΕΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ Λ ΓΡΗΓΟΡΑΚΗΣ
ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΟΣ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου