
Κατέληξε σήμερα το μεσημέρι o πρώην Αντιδήμαρχος - μαιεύτηρας Αμπετ Χασμάν - Αύριο στις 4.00 μ.μ. η νεκρώσιμη ακολουθία.
Την τελευταία του πνοή άφησε σήμερα το μεσημέρι ο αγαπητός πρώην αντιδήμαρχος και μαιευτήρας Άμπετ Χασμάν, ο οποίος το τελευταίο χρονικό διάστημα έδινε μάχη με την επάρατη νόσο.
Επί πολλές ημέρες έδινε έναν αξιοπρεπή αγώνα για να παραμείνει στη ζωή, ενώ όταν έγινε γνωστή η είδηση για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπιζε, οι Πατρινοί είχαν κινητοποιηθεί και του εξέφραζαν την συμπαράστασή τους με κάθε τρόπο, καθώς ήταν ιδιαιτέρως αγαπητός όσο ελάχιστοι.
Το τελευταίο τετραήμερο ο Άμπετ Χασμάν νοσηλευόταν σε κλινική της Πάτρας, καθώς είχε χειροτερεύσει η κατάστασή του.
H κηδεία του θα γίνει αύριο Τρίτη στις 4.00 το απόγευμα από το α' νεκροταφείο Πατρών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου