Άδωνις Γεωργιάδης: Τι πρέπει να κάνουν οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ μέχρι τις 31 Ιανουαρίου για τα ιατρικά ραντεβού – Αναλυτικές οδηγίες
Τι γνωστοποίησε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης για τα ιατρικά ραντεβού
HR
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης ανακοίνωσε την επίσημη παράταση μέχρι την 1η Φεβρουαρίου για το νέο σύστημα ηλεκτρονικών ραντεβού για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ με τους ιδιώτες γιατρούς.
Μετά το μπάχαλο που προέκυψε, ο υπουργός Υγείας ανακοίνωσε σήμερα και επίσημα ότι η εφαρμογή της πλατφόρμας για τον προγραμματισμό των ραντεβού μέσω ΗΔΙΚΑ και διασύνδεσης της αποζημίωσης με τον ΕΟΠΥΥ παρατείνεται για ένα μήνα, δηλαδή έως την 1η Φεβρουαρίου.
Παράλληλα ο αρμόδιος υπουργός δημοσιοποίησε τη διαδικασία, που πρέπει να ακολουθήσουν οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ μέχρι τις 31 Ιανουαρίου, προκειμένου να ενταχθούν στο νέο σύστημα.
Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Γεωργιάδης γνωστοποίησε πώς οι σχετικές οδηγίες βρίσκονται στην ενότητα “Βοήθεια” της πλατφόρμας https://e-prescription.gr/e-rv/d. Εναλλακτικά, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με το Help Desk της Η.ΔΙ.Κ.Α. στο τηλέφωνο 11131.
Άδωνις Γεωργιάδης: Δείτε ΕΔΩ την ανάρτηση του
Το @YpYgGR, σε συνεργασία με τον ΕΟΠΥΥ και την Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε., προχωρά στην εισαγωγή νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών που διευκολύνουν την πρόσβαση των πολιτών στις δομές υγείας. Οι υπηρεσίες αυτές επεκτείνουν τη δυνατότητα ηλεκτρονικού προγραμματισμού ραντεβού σε ιατρούς των δομών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας και περιλαμβάνουν πλέον την ηλεκτρονική κράτηση ραντεβού με όλους τους συμβεβλημένους ιατρούς του ΕΟΠΥΥ.
Το σύστημα είναι ήδη διαθέσιμο και λειτουργικό. Στο πλαίσιο αυτό, όλοι οι συμβεβλημένοι ιατροί του ΕΟΠΥΥ καλούνται να ολοκληρώσουν τις απαραίτητες προπαρασκευαστικές ενέργειες έως τις 31 Ιανουαρίου 2025, σύμφωνα με τις οδηγίες της Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε. Οι σχετικές οδηγίες βρίσκονται στην ενότητα “Βοήθεια” της πλατφόρμας https://e-prescription.gr/e-rv/d. Εναλλακτικά, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με το Help Desk της Η.ΔΙ.Κ.Α. στο τηλέφωνο 11131.
Η καθολική εφαρμογή του συστήματος θα ξεκινήσει την 1η Φεβρουαρίου 2025, επιτρέποντας στους πολίτες να κλείνουν ηλεκτρονικά τα ραντεβού τους μέσω της ιστοσελίδας http://finddoctors.gov.gr.
Με γνώμονα τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, το Υπουργείο Υγείας δεσμεύεται να συνεχίσει να προσφέρει καινοτόμες λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πολιτών.
Ουδείς ασχολείται με τις ανοησίες του τηλεμαιντανου και όλα θα καταπέσουν νομικά! Δεν συμμετέχουμε, χρεώνουμε επισκεψεις, προσφεύγουμε στην Δικαιοσύνη.....απλά.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΚΙΝΗΤΟ ΟΥΤΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ !ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΕΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΑΦΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΕ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ! ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΣ ΒΑΛΟΥΝΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ FINDDOCTORS EINAI ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣώστε αρνητικό στους επικίνδυνους του υπουργείου και κινηθείτε νομικά ριψιδι στα ιατρεία μας δεν επιτρεπουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήOπως εστρωσαν θα κοιμηθουν οι συναδελφοι .αν αποχωρουσαν μαζικα ,ολα θα λυνονταν σε 24 ωρες το πολυ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσες φορές ως τώρα τους είπαμε δια της ΕΝΙ διαβουλευτειτε, συζητήσετε να δούμε τι θα κάνουμε; Και τι έκαναν; Και μόνο για αυτό πρέπει να είμαστε καθολικά αρνητικοί; Δεύτερον και πάλι δεν έχει ξεκαθαρίσει ποιος θα ελέγχει τα ωράρια και ποιος θα γράφει τους ηλικιωμένους! Όχι εγώ πάντως! Αλλά πχ προσωπικά εγώ δεν μπορώ και να θέλω να δώσω Φοξ πρόγραμμα ,λειτουργω με ραντεβού λόγω εφημεριων σε κλινικές, τι πρόγραμμα να δώσω; Ποτέ δεν μπορώ να είμαι σίγουρος! Αλλά για τους κομματοσκυλοτεμπελχαναδες του υπουργείου αυτά είναι αρχαία αιγυπτιακα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔώστε γρήγορα οδηγίες κ.Μαστορακου στα μέλη μην τρέξουν σαν πρόβατα (διότι έχει και ανόητους) να γραφτούν και ξεκινήστε νομικές κινήσεις έτσι και αλλιώς παρανομουν 100%! Θέλουν να παραβιάζουν (ακόμη μια φορά )την σύμβαση που υπέγραψαν; 30€ το λιγότερο και αξιοπρεπές τιμολόγιο για ιατρικές πράξεις ακόμη και την τηλεφωνική συμβουλή από ιατρό. μην πω χρόνο χρέωση.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ , ρητή άρνηση συνεργασίας, χρέωση των ασθενών και αν θέλουν νέα σύμβαση να μας το πουν
ΔιαγραφήΚαλα κανει ο Αδωνις ,αμα δεν σας αρεσει κοψτε τις συμβασεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό όσα λέτε τίποτα δεν ισχύει. Απλά δεν έχετε δουλέψει την πλατφόρμα και δεν έχετε ιδέα τι κάνει άρα καλό θα ήταν να μην λέτε πολλά γιατί εκτίθεστε... Τα ραντεβού μια χαρά τα κλείνει ο γιατρός, όπως και πριν. Και το ωράριο μας μια χαρά το περνάμε και όσο ωράριο θέλουμε και όση διάρκεια επίσκεψης μπορούμε να να ανεβάσουμε και χωρίς ραντεβού, εκτός ωραρίου, περιστατικά (και όλα εάν επιθυμουμε) μπορούμε να έχουμε. Δεν μπορώ να καταλάβω την παραπληροφόρηση. Είπαμε να διαμαρτυρόμαστε για την αμοιβή και πράγματα που στέκουν, όχι όμως και για πράγματα άσχετα, που μας εκθέτουν στο κοινό. Το πρόγραμμα της ΗΔΙΚΑ είναι καλύτερο, γρηγορότερο και πρακτικότερο από το αρχαίο σύστημα του e-ΔΑΠΥ και δεν δημιουργεί κανένα απολύτως πρόβλημα στον γιατρό. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι έπρεπε μέχρι σήμερα να περνάς τις επισκέψεις διπλά στο e-ΔΑΠΥ, το οποίο μην ξεχνάτε ή μάθετέ το μερικοί, γιατί δεν παρακολουθείτε τα πράγματα, όπως φαίνεται, ήταν κύριο αίτημά μας να ενοποιηθεί με το σύστημα της ΗΔΙΚΑ. Είχαμε 3 μήνες να προσαρμοστούμε και να δούμε τα αρνητικά και τα θετικά. Πού ήμασταν...; Και ποιος είπε σε μερικούς που μιλούν μόνο εξ' ονόματός τους ότι ως κλάδος είμαστε αντίθετοι με ό,τι καινούργιο μας εξυπηρετεί καλύτερα...; Ρωτήστε τους συναδέλφους που το έχουν εφαρμόσει, όχι αυτούς που είναι φύσει αρνητικοί σε αλλαγές που βελτιώνουν την καθημερινότητά μας...
ΑπάντησηΔιαγραφή