Πέμπτη 6 Μαρτίου 2025

ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ: Μια λάθος συνταγογράφηση άφησε ασθενή χωρίς φάρμακα – Δεν κατάφερε να επικοινωνήσει με την ΗΔΙΚΑ

Ελισάβετ Σταύρου - IATROPEDIA

Η ΗΔΙΚΑ έθεσε σε λειτουργία το νέο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης στα τέλη Ιανουαρίου, αλλα οι γιατροί έχουν καταγγείλει από τότε πολλά προβλήματα.

Οι γιατροί είχαν προειδοποιήσει ότι δεν είχαν χρόνο να εξοικειωθούν με το νέο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης της ΗΔΙΚΑ και είχαν, μάλιστα, ζητήσει, την παράλληλη λειτουργία του παλιού και του νέου συστήματος.

Πιθανώς λόγω του νέου συστήματος, ένας γιατρός έκανε λάθος στη συνταγογράφηση των φαρμάκων ασθενούς, το οποίο όμως εντόπισε αμέσως και προσπάθησε να επικοινωνήσει με το τηλεφωνικό κέντρο της ΗΔΙΚΑ για να το διορθώσει.

Αυτό που καταγγέλει ο γιατρός είναι ότι δεν κατάφερε ποτέ να επικοινωνήσει με την υπηρεσία, στον αριθμό 11121, και δεν κατάφερε να εξυπηρετήσει τον ασθενή του, ο οποίος έμεινε χωρίς φάρμακα. Ο γιατρός κάλεσε τουλάχιστον 5 φορές, και ήταν σε αναμονή στην γραμμή για 15 λεπτά κάθε φορά.

Το μέλος της Ένωσης Συμβεβλημένων Ιατρών ΕΟΠΥΥ (ENI-ΕΟΠΥΥ) Ευάγγελος Γκανάς, μιλώντας στην εκπομπή του ΣΚΑΙ «Live You», τόνισε ότι το τελευταίο 3μηνο που τέθηκε σε λειτουργία το νέο σύστημα συνταγογράφησης, η εξυπηρέτηση δεν είναι καθόλου εύκολη και σημειώνονται πολλές καθυστερήσεις και προβλήματα. Ωστόσο, υπάρχει δυνατότητα αποστολής email, όπως αναφέρει ο κ.Γκανάς, αλλά σε μερικές περιπτώσεις κάποιο ζήτημα χρήζει άμεσης επικοινωνίας.

Ενώ και οι δημοσιογράφοι της εκπομπής αναφέρουν ότι προσπάθησαν να επικοινωνήσουν με την γραμμή της ΗΔΙΚΑ και δεν κατάφεραν να μπουν ούτε καν σε αναμονή και η γραμμή «έπεφτε» αμέσως.

2 σχόλια:

  1. Ενταξει δεν ηρθε κ το τελος του κοσμου .Αφου γνωριζετε τη σοβαροτητα των φορεων αυτων ,περιμενατε και αμεση επικοινωνια ?Κοψτε τις συμβασεις και ολα θα φτιαξουν αμεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα θα μπορουσε να ακυρώσει την συνταγή και να ξαναγράψει την σωστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή