Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Νέα λάθη στα ειδοποιητήρια του ΤΣΑΥ – Απίστευτη ταλαιπωρία των ασφαλισμένων


Αργύρης Αργυρόπουλος, Μέλος ΔΣ ΦΣ Θεσσαλονίκης, Εκπρόσωπος ΦΣΘ στον ΠΦΣ

Επισκεύθηκα σήμερα το πρωί 29 Μαρτίου 2016 το υποκατάστημα του ΤΣΑΥ Θεσσαλονίκης με το νέο ειδοποιητήριο που εκδόθηκε χθες από το σύστημα ανα χείρας ώστε να διαπιστώσω εάν το ποσό που αναγράφεται είναι σωστό.

Με όσα συνέβησαν τον τελευταίο καιρό και με το σύστημα του ΤΣΑΥ να δημιουργεί λαθεμένα ειδοποιητήρια στην πλειονότητα των συναδέλφων που άλλαξαν υποχρεωτικά ασφαλιστική κατηγορία από 1/7/2011 είχα δικαιολογημένες αμφιβολίες για την ορθότητα ακόμη και αυτού του νεότερου ειδοποιητηρίου που παρέλαβα χθες.

Διαπίστωσα λοιπόν πως κάθε άλλο παρά αβάσιμες ήταν οι αμφιβολίες μου, αφού και αυτό το νέο ειδοποιητήριο είχε λάθη όπως με διαβεβαίωσαν από την υπηρεσία. Η καθ’όλα εξυπηρετική υπάλληλος του τμήματος εσόδων μου εξέδωσε νέο ειδοποιητήριο με το σωστό ποσό (το οποίο ήταν λίγο μικρότερο) και μου εξήγησε πως η μικρή διαφορά που βλέπω στο τελικό ποσό, κάθε άλλο παρά μικρή είναι, διότι τα λάθη που είχαν γίνει στα επιμέρους ποσά στο αρχικό ειδοποιητήριο που εκδόθηκε αυτόματα από το σύστημα ήταν μεγάλα, απλά το τελικό σύνολο κατέληγε να είναι κοντινό με το προηγούμενο ποσό.
Σε ερώτησή μου για την προοπτική διακανονισμού, μου εξηγήθηκε πως κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται προς το παρόν για μη ληξιπρόθεσμα ποσά, και πως μπορώ να ενταχθώ σε ρύθμιση μόνο μετά τις 31/3/2016 που λήγει η προθεσμία πληρωμής. Σε αυτή την περίπτωση όμως θα επιβαρυνθώ τόσο με το πρόστιμο, όσο και με τους τόκους της ρύθμισης.
Καμμία νεότερη ενημέρωση σχετικά με την πληρωμή σε δόσεις και μάλιστα άτοκα δεν είχε λοιπόν το Ταμείο μας 2 ημέρες πριν τη λήξη του μήνα και της προθεσμίας πληρωμής.

Και το ερώτημα που έρχεται εύλογα στο μυαλό μου και μου δημιουργεί τεράστιο εκνευρισμό, όπως και σε όλους τους συναδέλφους, είναι για ποιό λόγο ο ΠΦΣ είναι παντελώς απών από όλη αυτή την κατάσταση. Πότε περιμένει να εκδόσει ανακοίνωση; Πότε περιμένει να ζητήσει έστω παράταση για την εξόφληση του ποσού; Οι φαρμακοποιοί δεν έχουν καν ενημερωθεί για το σωστό ποσό που τους αναλογεί και όπως έδειξε η παραπάνω εμπειρία θα πρέπει ένας ένας να προσέλθουν όλοι στα κατά τόπους γραφεία του ΤΣΑΥ και να συνωστιστούν για να εξυπηρετηθούν και να βρουν το σωστό ποσό. Και πότε θα καταφέρουν οι συνάδελφοι να εξυπηρετηθούν σε μόλις μία εργάσιμη ημέρα στο ΤΣΑΥ;

Το αποτέλεσμα είναι ότι όλοι όσοι είμαστε στην κατηγορία που περιέγραψα παραπάνω είτε θα ταλαιπωρηθούμε πολύ, είτε θα αναγκαστούμε να πληρώσουμε ακόμη μεγαλύτερα ποσά. Το σίγουρο είναι ένα όμως, πως κανένας μας δεν είναι ενημερωμένος, αφού κεντρικά τηρείται σιγή ιχθύος και μάλλον δεν γνωρίζουν καν ότι και τα νέα ειδοποιητήρια περιέχουν λάθη.

Πηγή: PHARMA TEAM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου