Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

ΕΟΠΥΥ: το παίδεμα των Ελλήνων

Έχω την ατυχία να είμαι δημόσιος υπάλληλος των 1000 ευρώ με 23 χρόνια υπηρεσίας Π.Ε. Δεν φτάνει που ως εκπαιδευτικός δεν...
εξαιρεθήκαμε από το ενιαίο μισθολόγιο-δεν είμαι ούτε δικαστικός υπάλληλος, ούτε των ΔΕΚΟ με τους παχυλούς μισθούς- πληρώνω κάθε μήνα για περίθαλψη και περίθαλψη δεν έχω.
Αρρώστησε το παιδί μου πρωτοχρονιάτικα .Τι να του κάνω;Απαγορεύεται να αρρωστήσεις τέτοιες μέρες;Και άρχισε σήμερα ο Γολγοθάς πού θα το πάω για να το δουν το παιδί. Και αφού είχα την τύχη να είμαι η
 
10η που θα έβλεπε ο γιατρός -μέχρι 10 μπορούν την ημέρα όσοι είναι ασφαλισμένοι στον ΕΟΠΥΥ-λέω εντάξει πάλι καλά. Μετά το μοναδικό φαρμακείο που εφημέρευε δεν έπαιρνε τη συνταγή γιατί δεν το δέχονται οι φαρμακοποιοί. Πλήρωσα κανονικά και επέστρεψα σπίτι λέγοντας πάλι καλά που ο γιατρός με δέχτηκε και χαλάλι το 50ευρω που θα πάει άκλαυτο.
Και ρωτάω τώρα .Αν έδινα 500 ευρώ και άλλα τόσα ο σύζυγος το χρόνο σε ιδιωτική ασφάλιση δεν θα είχα σαφώς καλύτερες παροχές; Εδώ μου τα κρατάνε και πάντα με το χέρι στην τσέπη είμαστε.Αλλά έλα που εκεί μέσα δεν μας έχουν αφήσει και τίποτα.
Αλλά δεν φταίει κανένας άλλος. Φταίμε εμείς που καθόμαστε και τα ανεχόμαστε όλα.
Αλλά μέχρι πότε;;;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

1 σχόλιο:

  1. ΑΓΑΠΗΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ , ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ Η ΑΔΕΔΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ, ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΛΕΟΝ .
    ΑΝ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΚΛΙΜΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟ 8 ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΚΑ ΣΤΟ 5 ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ 4 ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΙΛΑΜΕ;
    ΤΟ 50ΕΥΡΟ ΜΗ ΤΟ ΚΛΑΙΤΕ (ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ), ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΤΕ ΩΣ ΕΟΠΥΥ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΑΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ , ΜΕ ΦΑΡΜΑΚΑ=ΧΩΜΑΤΑ , ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ Ή ΠΙΘΑΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΑΚΟΜΑ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή