Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΤΑΑ


10/7/ 2012

Προς : τον πρόεδρο ΕΤΑΑ Τομέα Υγειονομικών (Αχαρνών 27 Αθήνα)

Κύριε, είμαι γιατρός μικροβιολόγος ασφαλισμένος στο Ταμείο σας και πάροχος υπηρεσιών υγείας σε ασφαλισμένους του .

Εξοφλώ με συνέπεια εμπρόθεσμα όλες τις ασφαλιστικές οφειλές μου προς ΤΣΑΥ .
Το Ταμείο σας για παροχή υπηρεσιών μου το 2009, 2010, 2011 με έχει απλήρωτο.

Έχω κόψει και αποδείξεις.

Αγοράζω τα φάρμακά μου και δεν εισπράττω ευρώ για αυτά ενώ οφείλετε να μας καλύπτετε.

Εσάς υποθέτω κύριε πρόεδρε σας πληρώνουν αδιάλειπτα και με παχυλό μισθό.
Οι επιλογές των προκατόχων σας, ενδεχομένως και δικές σας, (δομημένα ομόλογα ,κλπ καταστροφικά μέσα) είναι καλοπληρωμένες επιλογές σας.

Ήρθε χαρτί να πληρώσω λάθος ασφάλιστρα, για την πρώτη δόση του2012 ,μόνο 600 ευρώ. Εάν πληρώσω τα 600 που αναγράφονται, τα υπόλοιπα 1600 θα μου ζητηθούν με πρόστιμο.

Με πρόσχημα την έλλειψη προσωπικού το Ταμείο δεν πληρώνει, αλλά μόνο εισπράττει και με πρόστιμο σε περίπτωση καθυστέρησης καταβολής του ασφαλισμένου.

Τα τηλέφωνα του ΤΣΑΥ Αθήνας δεν απαντούν ποτέ.

Ρώτησα αν το λάθος αυτό οφείλεται σε επιτηδειότητα, ανικανότητα, προχειρότητα η γενικότερο ξύσιμο επιμάχου μέρους του σώματος των αρμοδίων υπαλλήλων.

Είσαι μαλάκας!! Ήταν η απάντηση του προϊσταμένου ΤΣΑΥ Πάτρας σήμερα το πρωί.

Στα 4 γραφεία υπήρχε μία υπάλληλος για όσους περιμέναμε στη σειρά και ο προϊστάμενος που περιφέρετο μου υπενθύμισε λεκτικά την άποψη του για τους ασφαλισμένους , που πληρώνουμε όλους εσάς που μπορεί να μην μας χαρακτηρίζετε , αλλά τα αποτελέσματα των ενεργειών σας δείχνουν έμπρακτα τι μας θεωρείτε.

Επικοινώνησα με τον πρόεδρο του ΙΣΠ για να αναφέρω το περιστατικό και μου απάντησε ότι στο παρελθόν σας έχει ενημερώσει εγγράφως για παρόμοιες συμπεριφορές του ιδίου και απάντηση σας δεν έχει λάβει.

Απευθύνομαι σε εσάς

1)δεν επιθυμώ δίωξη του υπαλλήλου, ίσως εκτελεί εντολές ανωτέρων για όσους διαμαρτύρονται

2)σας παρακαλώ όμως να με ενημερώσετε εγγράφως πότε θα πληρωθώ αυτά που μου οφείλει το Ταμείο σας γιατί κανείς δεν σηκώνει τηλέφωνο στο ΤΣΑΥ , και δεν είναι δική μου ευθύνη.

Εγώ ο μαλάκας( κατά τον υπάλληλο σας)

Κώστας Δημακόπουλος

Μικροβιολόγος Πάτρα

Προς: 1)Υπουργό εργασίας και κοινωνικής ασφάλισης. 2)Συνήγορο του πολίτη. 3)Πρόεδρο ΕΤΑΑ .4)ΠρόεδροΠΙΣ. 5)Προεδρο ΠΟΣΙΠΥ .6)προεδρο ΣΙΔΕΙΑ. 7)Προεδρο ΙΣΠ. 8)Προιστάμενο ΤΣΑΥ Πάτρας.
Σας κοινοποιώ επιστολή μου προς Πρόεδρο τομέα υγείας ΕΤΑΑ, για δικές σας ενέργειες ,με παράκληση για οτιδήποτε να ενημερωθώ σχετικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου