Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Στον ΕΟΠΥΥ Πύργου για να γλιτώσουν το "τσουχτερό" τηλεφώνημα




Ουρές στη Μονάδα υγείας του ΕΟΠΥΥ στον Πύργο. Πάνω από 450 ασφαλισμένοι σπεύδουν καθημερινά για να κλείσουν ραντεβού, θέλοντας να γλιτώσουν το "τσουχτερό" τηλεφώνημα

Περισσότεροι από 450 ασφαλισμένοι, περνούν καθημερινά το κατώφλι της Μονάδας υγείας του ΕΟΠΥΥ στον Πύργο για να κλείσουν ιατρικό ραντεβού με συμβεβλημένο γιατρό και αυτό για να γλιτώσουν το «τσουχτερό» τηλεφώνημα σε ένα από τα πενταψήφια νούμερα των ιδιωτικών τηλεφωνικών εταιριών που έχει αναλάβει τη δουλειά αυτή.
Από τις 8 το πρωί έως και τη 1 το μεσημέρι, στο ισόγειο του κτιρίου που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Τάκη Πετροπούλου και Κοκκίνου στον Πύργο, δημιουργείται το αδιαχώρητο. Κανείς όμως, παρά την αναμονή, δεν διαμαρτύρεται. Γνωρίζουν πλέον όλοι, ότι οι δυο διοικητικοί υπάλληλοι που «επιστρατεύτηκαν» με πρωτοβουλία του αναπληρωτή Δ/ντή της Μονάδας Υγείας του ΕΟΠΥΥ στον Πύργο κ. Βασίλη Στασινόπουλου, να λειτουργήσουν το γραφείο των ραντεβού, το κάνουν με τη θέληση τους με μοναδικό στόχο να εξυπηρετήσουν τον κόσμο που εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, αδυνατεί να πληρώσει το κόστος του τηλεφωνήματος για το κλείσιμο του αναγκαίου ιατρικού τους ραντεβού.

«Αποφασίσαμε να στηρίξουμε την πρωτοβουλία του Διευθυντή μας και να εξυπηρετήσουμε τους ασφαλισμένους ώστε να μην υποχρεώνονται να τηλεφωνούν στους πενταψήφιους αριθμούς επιβαρύνοντας έτσι το λογαριασμό του τηλεφώνου τους» επισημαίνουν οι δυο Διοικητικοί Υπάλληλοι Κώστας Φράγκος και Μιμίκα Χριστοπούλου που έχουν αναλάβει το δύσκολο αυτό έργο. «Καθημερινά εξυπηρετούμε 400-450 ασφαλισμένους και πραγματικά μας εντυπωσιάζει η υπομονή τους.
Δυο άνθρωποι είμαστε και προσπαθούμε για το καλύτερο.

Προσπαθούμε να τους εξυπηρετήσουμε γιατί αντιλαμβανόμαστε ότι όλοι περνούν δύσκολα… Τα ραντεβού τους μπορούν να τα κλείνουν για την ώρα τουλάχιστον μόνον με φυσική παρουσία στο γκισέ της γραμματειακής υποστήριξης και μέχρι τη 1 το μεσημέρι. Αμέσως μετά, και μέχρι τη λήξη του ωραρίου μας, συνεχίζουμε την εργασία μας με τις υπόλοιπες διοικητικές αρμοδιότητες μας» είπαν.

Μάλιστα, με την ευκαιρία του ρεπορτάζ, ζήτησαν την κατανόηση και την υπομονή του κόσμου τονίζοντας ότι θα συνεχίσουν όσο αυτό είναι δυνατό, να προσφέρουν την υπηρεσία κλεισίματος των ραντεβού δωρεάν στους ασφαλισμένους.

«Όλοι τους είναι «ήρωες»…»

Η προσπάθεια των υπαλλήλων δεν αναγνωρίζεται μόνον από τους εκατοντάδες ασφαλισμένους που εξυπηρετούνται καθημερινά αλλά και από τον ίδιο τον διευθυντής της Μονάδας Υγείας κ. Βασίλης Στασινόπουλο, ο οποίος τους χαρακτηρίζει «ήρωες» δεδομένου ότι καταφέρνουν με ιδιαίτερη υπομονή να εξυπηρετούν κάθε πρωί 450 άτομα.

«Συνολικά έχουμε τρείς Διοικητικούς Υπαλλήλους από τους οποίους οι δυο απασχολούνται πέρα από την γραμματειακή υποστήριξη και με άλλες αρμοδιότητες όπως η εισαγωγή ασθενών σε ιδρύματα χρόνιων παθήσεων, αλληλογραφία κτλ. Εργασία δηλαδή που θα απαιτούσε διπλάσιο αριθμό υπαλλήλων. Επιπλέον, στη Μονάδα Υγείας προσφέρει υπηρεσίες μια μόλις νοσηλεύτρια η οποία είναι επιφορτισμένη πέραν των εμβολιασμό 400 περίπου παιδιών μηνιαίως, με ενέσεις, τον εφοδιασμό των ιατρείων με υλικά, με τις Υγειονομικές Επιτροπές Ασθενείς α’ β/θμιας και β/θμιας περίθαλψης, τα συνταγολόγια κτλ.
Επίσης δυο βοηθοί φαρμακείου και μια φαρμακοποιός. Όλοι τους προσφέρουν πέραν των δυνατοτήτων τους για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και πραγματικά τους συγχαίρω και τους ευχαριστώ. Προσωπικά θεωρώ ότι είναι ήρωες».

Πηγή: ilialive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου