Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Κ. Λουράντος: « Γιατί μηνύω τον πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ " 29/05/2013

Μήνυση κατά του προέδρου του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) Λευτέρη Παπαγεωργόπουλου για παράβαση καθήκοντος θα καταθέσει την Πέμπτη 30 Μαΐου ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής (ΦΣΑ) Κώστας Λουράντος καθώς σύμφωνα με τον πρόεδρο του φαρμακευτικού συλλόγου Αττικής ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ, αρνείται να αποκαλύψει ονόματα φαρμακοποιών που έχουν πληρωθεί κατ εξαίρεση. Σύμφωνα πάντα με τον κύριο Λουράντο ο κύριος Παπαγεωργόπουλος αρνείται να δώσει στοιχεία ,επικαλούμενος την αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Ο κύριος Κώστας Λουράντος δήλωσε στο «HealthView»: « Είμαι υπέρμαχος της διαφάνειας. Θεωρώ ότι δεν μπορεί να αποτελούν προσωπικά δεδομένα οι 5-6 κατ εξαίρεση πληρωμές και οι υπόλοιπες να μην είναι. Ο κύριος Παπαγεωργόπουλος μου έστειλε έγγραφο σύμφωνα με το οποίο έχει προσφύγει στην αρχή προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και δεν μπορεί να αποκαλύψει τα προσωπικά στοιχεία των φαρμακοποιών που έχουν πληρωθεί .Πως γίνεται να μου δίνει τη λίστα με τις πληρωμές όλων των φαρμακοποιών και τα στοιχεία τους και να μην μπορεί να μου δώσει τα στοιχεία αυτών που πληρώθηκαν επιλεκτικά; Για ποιο λόγο είναι προσωπικά δεδομένα οι πληρωμές αυτών που πληρώθηκαν και όχι των άλλων; Θα προσφύγω στη δικαιοσύνη καθώς το ζήτημα είναι εξαιρετικά σοβαρό και από εδώ και πέρα αυτό φαίνεται ότι θα κάνουν. Θα πληρώνουν όποιον θέλουν, όταν θέλουν και αν θέλουν. Έχω στα χέρια μου στοιχεία από μεγάλο φαρμακείο της Αθήνας που έχει πληρωθεί κατ εξαίρεση. Έχω επίσης πληροφορίες ότι σήμερα έγινε και άλλη επιλεκτική πληρωμή. Θα τα πούμε στα δικαστήρια».

Χρυσάνθη Τασσοπούλου - HEALTHVIEW

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου