Στην έλλειψη προσφοράς αγροτικών γιατρών απέδωσε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Λεωνίδας Γρηγοράκος το πρόβλημα με τις ελλείψεις υγειονομικού προσωπικού στο περιφερειακό ιατρείο Αλοννήσου.
Ο κ. Γρηγοράκος τόνισε ότι δεν μπορεί κάποιος γιατρός να κάνει το αγροτικό του με 600 ευρώ το μήνα και να μην έχει φροντίσει ο εκάστοτε δήμος να υπάρχει τουλάχιστον ένα αγροτικό ιατρείο που θα διαθέτει τα απαραίτητα για την αξιοπρεπή διαμονή του.
Υπογράμμισε επίσης την ανάγκη αύξησης των μισθών των γιατρών, των νοσηλευτών και των υγειονομικών στις άγονες και νησιωτικές περιοχές, καθώς κανένα άλλο κίνητρο δεν έχει αποδώσει μέχρι σήμερα.
Ειδικά για την Αλόννησο, ο κ. Γρηγοράκος είπε ότι έχουν προκηρυχθεί δύο φορές το τελευταίο διάστημα οι θέσεις των αγροτικών ιατρών, αλλά δεν υπήρξε ενδιαφέρον.
Προανήγγειλε τέλος αύξηση της τιμής της ώρας απασχόλησης των γιατρών στις άγονες και νησιωτικές περιοχές.
Δεν μπορεί να πάει με 600 ευρώ και εσυ θα το κάνεις υποχρεωτικο για να βάζει ο αγροτικος και από την τσέπη του. Επίσης σε κάθε δήμο πρέπει να υπάρχει ένα μικρο ξενοδοχείο για να μένει ο αγροτικός, ο αστυνομικός, ο ταχυδρόμος ....
ΑπάντησηΔιαγραφή