2018-02-22 | Π.Παπανικολάου
Σε πολλά δημόσια νοσοκομεία διοικήσεις και αρμόδιοι/ες διοικητικών υπηρεσιών τις τελευταίες μέρες επαναφέρουν απαράδεκτες αιτιάσεις σύμφωνα με τις οποίες η σύνταξη πιστοποιητικών ΚΕΠΑ αποτελεί… ατομική συναλλαγή ( ! ) γιατρού – ασθενούς και το νοσοκομείο ως οργανισμός δεν πρέπει να έχει καμία εμπλοκή με αυτήν ( !! ). Μάλιστα επικαλούνται σχετικά κάποιες αμφιλεγόμενες διατάξεις περί σύνταξης ιατρικών πιστοποιητικών στον νέο κώδικα ιατρικής δεοντολογίας οι οποίες έχουν προκύψει από το γνωστό σύμπλεγμα διαπλοκής κυβέρνησης – παράταξης ΝΔ – παράταξης ΣΥΡΙΖΑ στο ΔΣ του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου.
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή.
Η συμπλήρωση αυτού του πιστοποιητικού (εισηγητικού φακέλου για ΚΕΠΑ) από γιατρό δημόσιου νοσοκομείου χωρίς να έχει μεσολαβήσει σχετική αίτηση από τον ασθενή προς το νοσοκομείο (και πολύ περισσότερο αν ο ασθενής δεν έχει νοσηλευθεί πρόσφατα ή/και εξεταστεί επίσημα και διαπιστωμένα στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία) είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ. Υπάρχουν σε εκκρεμότητα σχετικές διώξεις ενάντια σε νοσοκομειακούς γιατρούς από τους αρμόδιους ΚΕΠΑ και ΕΟΠΥΥ.


