Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

Ο3ΝΓΕ: ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΚΕΠΑ - ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΠΕΙΓΟΝ

2018-02-22 | Π.Παπανικολάου

Σε πολλά δημόσια νοσοκομεία διοικήσεις και αρμόδιοι/ες διοικητικών υπηρεσιών τις τελευταίες μέρες επαναφέρουν απαράδεκτες αιτιάσεις σύμφωνα με τις οποίες η σύνταξη πιστοποιητικών ΚΕΠΑ αποτελεί… ατομική συναλλαγή ( ! ) γιατρού – ασθενούς και το νοσοκομείο ως οργανισμός δεν πρέπει να έχει καμία εμπλοκή με αυτήν ( !! ). Μάλιστα επικαλούνται σχετικά κάποιες αμφιλεγόμενες διατάξεις περί σύνταξης ιατρικών πιστοποιητικών στον νέο κώδικα ιατρικής δεοντολογίας οι οποίες έχουν προκύψει από το γνωστό σύμπλεγμα διαπλοκής κυβέρνησης – παράταξης ΝΔ – παράταξης ΣΥΡΙΖΑ στο ΔΣ του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου.

Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή.

Η συμπλήρωση αυτού του πιστοποιητικού (εισηγητικού φακέλου για ΚΕΠΑ) από γιατρό δημόσιου νοσοκομείου χωρίς να έχει μεσολαβήσει σχετική αίτηση από τον ασθενή προς το νοσοκομείο (και πολύ περισσότερο αν ο ασθενής δεν έχει νοσηλευθεί πρόσφατα ή/και εξεταστεί επίσημα και διαπιστωμένα στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία) είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ. Υπάρχουν σε εκκρεμότητα σχετικές διώξεις ενάντια σε νοσοκομειακούς γιατρούς από τους αρμόδιους ΚΕΠΑ και ΕΟΠΥΥ.

Πρότασεις για τη χρηστή χρήση των big data


Προτάσεις για τη χρήση των μεγάλων δεδομένων (big data) στην Υγείας διαμόρφωσε η Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής, σε μια προσπάθεια αξιοποίησης των ευαίσθητων αυτών πληροφοριών, αποφεύγοντας τις παγίδες που ενδέχεται να κρύβουν για την ιδιωτικότητα των υποκειμένων.

Όπως τονίζει η Επιτροπή “οι βάσεις μεγάλων δεδομένων στον τομέα της Υγείας μπορούν να συντελέσουν καθοριστικά τόσο στην ανάπτυξη νέων φαρμάκων και ιατροτεχνολογικών προϊόντων ή μεθόδων προς όφελος της θεραπείας και της πρόληψης, όσο και στον εξορθολογισμό των οικονομικών και ευρύτερα της δημόσιας πολιτικής για την Υγεία. Η ωφέλεια αυτή, ωστόσο, φαίνεται να μετριάζεται από κινδύνους που προκύπτουν στο επίπεδο της αυτονομίας και των εγγυήσεων της ιδιωτικότητας των υποκειμένων αυτών των ευαίσθητων πληροφοριών”.

Κομφούζιο στα νοσοκομεία λόγω αδυναμίας συνεννόησης με μετανάστες ασθενείς


Αύξηση των περιστατικών που αφορούν σε ασθενείς που χρειάζονται ειδική διαχείριση λόγω πολιτιστικών ιδιαιτεροτήτων, καταγράφεται στα δημόσια νοσοκομεία εξαιτίας του μεταναστατευτικού. Ενδεικτικό είναι ότι μόνο στο γενικό κρατικό Αθηνών, σε κάθε εφημερία του νοσοκομείου θα κληθούν γιατροί και προσωπικό να αντιμετωπίσουν περιστατικά προσφύγων ή μεταναστών που δεν γνωρίζουν την γλώσσα.







Στην καλύτερη των περιπτώσεων, οι μετανάστες προσπαθούν να εξηγήσουν στους ιατρούς με ελάχιστα αγγλικά, ή να δείξουν πού πονάνε. Όταν το πρόβλημα υγείας είναι ήπιο, δεν τίθεται θέμα, όμως όταν πρόκειται για βαριά περιστατικά, τα πράγματα είναι δύσκολα. Το πρόβλημα δεν έχει να κάνει μόνο με τη μετάφραση, αλλά και με πολιτιστικές διαφορές που μπορεί να έχουν οι πρόσφυγες και άλλες ειδικές ομάδες πληθυσμού. Για παράδειγμα, μία μουσουλμάνα δεν θα δεχθεί εύκολα να την εξετάσει άνδρας και εάν ένας Ρομά χρειαστεί να νοσηλευτεί, “μετακομίζει” στο νοσοκομείο μαζί του όλη η οικογένεια.

Καυστικός Φωτήλας: Τελικά τι θέλουμε; Την ευφορική ή την ιατρική χρήση της κάνναβης;



Την απορία του ποιος είναι ο πραγματικός σκοπός του νομοσχεδίου για την «παραγωγή τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης» εξέφρασε ο Ιάσονας Φωτήλας, βουλευτής Αχαΐας και αναπληρωτής τομεάρχης υγείας της Νέας Δημοκρατίας, κατά τη συζήτηση στις Επιτροπές Κοινωνικών Υποθέσεων και Παραγωγής & Εμπορίου.
Onmed.gr

Ο κ. Φωτήλας διευκρίνισε ότι όλοι συμφωνούν οι ασθενείς να έχουν άμεση πρόσβαση σε όποια φαρμακευτικά σκευάσματα θα τους βοηθήσουν, σύμφωνα με τα ιατρικά δεδομένα. Όμως, το συγκεκριμένο νομοσχέδιο δεν αφορά σε αυτό το θέμα, αφού ουσιαστικά όλα τα σοβαρά θέματα ζητά να ρυθμίζονται μέσω Υπουργικών Αποφάσεων. Επιπλέον, 14 χώρες της Ε.Ε. έχουν ήδη νομοθετήσει την ιατρική χρήση της κάνναβης αλλά καμιά δεν έχει προτείνει αυτή την ανεξέλεγκτη καλλιέργεια κάνναβης (χασίς) που προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ.

ΟΕΝΓΕ- ΕΙΝΑΠ: Στάση εργασίας την 1η Μαρτίου για να εκδοθεί απόφαση του ΣτΕ για τα μισθολογικά

Από Μαρία Τσιλιμιγκάκη - IATROPEDIA

Η ΕΙΝΑΠ συμμετέχει στη στάση εργασίας που προκηρύσσει η ΟΕΝΓΕ την Πέμπτη 01/03/18 από τις 11:30 ως την λήξη της βάρδιας και καλεί τους συναδέλφους στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΣτΕ στις 12:30, Πανεπιστημίου 47-49.

Οι γιατροί διεκδικούν:

- Να εκδοθεί άμεσα η απόφαση του ΣτΕ που αφορά τις μισθολογικές περικοπές στους νοσοκομειακούς γιατρούς από το 2012.

- Να επανέλθουν οι μισθοί μας στην προ μνημονίων εποχή με αναπλήρωση όλων των απωλειών.

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Άρχισαν οι απομακρύνσεις επικουρικών γιατρών! Στο πόδι οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία


Γράφει: Μαρία Γλένη 

Αποχωρούν σιγά σιγά οι επικουρικοί γιατροί με αποτέλεσμα να αδειάζουν τα δημόσια νοσοκομεία

Στο πόδι είναι ο ιατρικός κόσμος του ΕΣΥ, καθώς λήγουν μία μία οι συμβάσεις των επικουρικών γιατρών των νοσοκομείων, με συνέπεια να αποχωρούν χωρίς …δεύτερη κουβέντα.

Άλλωστε το υπουργείο Υγείας δεν έχει δώσει εντολή για παράταση των συμβάσεων είτε για μία πιο μόνιμη συνεργασία των επικουρικών γιατρών, παρά το γεγονός ότι από το ΕΣΥ απουσιάζει ιατρικό προσωπικό.

Έρχεται σ/ν για τα Ιατρικά Συνέδρια


Ξαναέκλεισε… τη διαπραγμάτευση για τα φάρμακα για το κακοήθες μεταστατικό μελάνωμα, ο Ανδρέας Ξανθός, από το βήμα της Βουλής. Ο Υπουργός Υγείας είχε κάνει λόγο και στα μέσα Ιανουαρίου, στον ίδιο χώρο μάλιστα, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, χωρίς όμως η εξέλιξη αυτή να επιβεβαιώνεται, τελικώς.

Μάλιστα, στη βασική υποκατηγορία των φαρμάκων που λαμβάνονται διά στόματος για το μελάνωμα η υποεπιτροπή διαπραγμάτευσης συζητάει με δύο εταιρίες για την αποζημίωση των θεραπειών τους: τη Novartis και τη Roche. Το φάρμακο της Roche είναι εκείνο που βρέθηκε στο επίκεντρο της διαμάχης της εταιρίας με την Αριστοτέλους, όταν η Roche επιχείρησε να τον αποσύρει από την ελληνική αγορά, με τον κ. Ξανθό να φθάνει το θέμα έως τις Βρυξέλλες.

ΕΟΦ: Στα 49 δις. ευρώ η εξωνοσοκομειακή φαρμακευτική δαπάνη 2000-2016

92 δις ξοδεύτηκαν συνολικά για φάρμακα

Γιώργος Σακκάς - Ηealthmag.gr

Ξεπέρασαν τα 280 δισ. ευρώ οι δημόσιες και ιδιωτικές δαπάνες για την υγεία τα προηγούμενα 17 χρόνια με το 1/3 αυτών να αφορά στο φάρμακο.

Άπειρες είναι οι αναφορές το τελευταίο διάστημα σχετικά με τις δαπάνες υγείας των προηγούμενων ετών, προκαλώντας πραγματική ζάλη στον απλό Έλληνα που προσπαθεί να χωρέσει στη λογική του τα δισεκατομμύρια ευρώ που έχουν ξοδευτεί για την περίθαλψή του. Είναι γνωστό ότι η χώρα μας δεν αποτέλεσε ποτέ πρότυπο μετρήσεων ή μη αμφισβητήσιμων στοιχείων. Όμως παρόλ’ αυτά υπάρχουν επίσημες μετρήσεις και υπολογισμοί, τόσο για τη συνολική δαπάνη, ιδιωτική και κρατική όσο και για τις ειδικές δαπάνες για φάρμακα. Σύμφωνα λοιπόν με αυτές, την κρίσιμη περίοδο 2000-2016, φαίνεται πως είτε ως κράτος είτε από την τσέπη μας, ξοδέψαμε συνολικά 281 δισ. ευρώ, εκ των οποίων περί τα 92 δισ. ευρώ μόνο για φάρμακα. 

Το δευτερογενές σκάνδαλο

ΠΑΣΧΟΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ - kathimerini.gr

Μαζί με το μεγάλο σκάνδαλο της δημόσιας φαρμακευτικής δαπάνης –που δεν ερευνά ούτε η σημερινή Βουλή– ξετυλίγεται μπροστά μας ένα άλλο πολύ πιο επικίνδυνο. Είναι το σκάνδαλο της φθοράς των θεσμών και της καταπάτησης κάθε έννοιας δικαίου. Με δηλώσεις, πράξεις και παραλείψεις το, κατά Βαρουφάκη, αριστερό τσούρμο δεν σπιλώνει απλώς ανθρώπους. Σπιλώνει την ίδια τη Δημοκρατία.

Οι πολλές παρατυπίες στην υπόθεση που έφτασε στη Βουλή κάνουν τον κυβερνητικό βούρκο πιο σκοτεινό, πιο επίφοβο. Από τον αναπλ. υπουργό Δικαιοσύνης, ο οποίος εκ του νόμου δεν πρέπει να γνωρίζει την υπόθεση, αλλά μιλάει συχνά με την αρμόδια εισαγγελέα και αποφαίνεται ότι είναι το «μεγαλύτερο σκάνδαλο από συστάσεως του ελληνικού κράτους», μέχρι τη «θεσμικά ανεπίτρεπτη» παρέμβαση της προϊσταμένης του Νομικού Γραφείου του πρωθυπουργού (όπως λέει η Ενωση Δικαστών και Εισαγγελέων) και μέχρι την εκ των υστέρων προστασία των ανώνυμων μαρτύρων (όταν η δικογραφία πήγε στη Βουλή), όλα δείχνουν μια άτεχνη συνωμοσία για αμαύρωση των πολιτικών αντιπάλων και μαζί με αυτούς κάποιους που απλώς τους παίρνει η μπάλα.

ΑΑΔΕ 2018: 100.000 φορο-έλεγχοι, άμεσο άνοιγμα θυρίδων, διασταύρωση ανασφάλιστων ΙΧ

Του Σπύρου Δημητρέλη - Capital.gr

Ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με ποσοτικούς και ποιοτικούς στόχους θέτει άμεσα σε εφαρμογή η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Με απόφαση του διοικητή της, κ. Γιώργου Πιτσιλή, καθορίζονται στόχοι σχεδόν για κάθε ενέργεια, υπηρεσία και δράση της ΑΑΔΕ με στόχο την αύξηση των φορολογικών εσόδων από την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της φορολογικής και τελωνειακής διοίκησης και την καλύτερη εξυπηρέτηση των φορολογούμενων.

Από τις εκατοντάδες δράσεις για τις οποίες τέθηκαν στόχοι ξεχωρίζουν οι τουλάχιστον 100.000 φορολογικοί έλεγχοι που θα γίνουν για κάθε αντικείμενο (από την έκδοση αποδείξεων μέχρι και τους ελέγχους στους φορολογούμενους μεγάλου πλούτου), το άνοιγμα της ηλεκτρονικής εφαρμογής έως τέλος Μαρτίου για τη δήλωση των βραχυχρόνιων μισθώσεων κατοικιών (πχ AirBnB), η πραγματοποίηση τουλάχιστον 100.000 τηλεφωνικών κλήσεων σε φορολογούμενους για την υπενθύμιση της εκπλήρωσης φορολογικών υποχρεώσεων καθώς και βελτίωση του φορολογικού πλαισίου προκειμένου να μπορούν να ανοίγουν πολύ γρήγορα οι τραπεζικές θυρίδες οφειλετών του δημοσίου για να κατάσχεται το περιεχόμενό τους.

Τέσσερις νέοι θάνατοι από γρίπη – Στους 14 ο συνολικός αριθμός, με ηλικίες από 30 έως 87 ετών



Την τελευταία εβδομάδα έχουν καταγραφεί και 103 νέα κρούσματα ιλαράς, με τον συνολικό αριθμό τους να ανέρχεται πλέον σε 1.691.

IATRONET

Στους 14 έχουν φτάσει η νεκροί της φετινής περιόδου γρίπης, καθώς την τελευταία εβδομάδα προστέθηκαν στον θλιβερό κατάλογο τέσσερις ακόμη άνθρωποι.

Πρόκειται για 10 άνδρες και 4 γυναίκες, με εύρος ηλικιών από 30 έως 87 έτη και μέση ηλικία τα 61,6 έτη. Κανένας δεν είχε υποβληθεί σε αντιγριπικό εμβολιασμό.

Τα παραπάνω επισημαίνονται στην τακτική έκθεση του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ).

Οι επιδημιολόγοι κάνουν λόγο για περαιτέρω αύξηση των ασθενών που καταφεύγουν σε γιατρούς με συμπτώματα γρίπης (γράφημα παρακάτω). Εκτιμούν, δε, πως η χώρα μας παραμένει σε περίοδο αυξημένης δραστηριότητας της γρίπης.

Υπόθεση Novartis: Νέα λίστα με ονόματα 300 γιατρών που ελέγχονται για δωροδοκία

Μεγαλύτερη από την αρχική εκτίμηση των 3 δισ. ευρώ φαίνεται να είναι η ζημιά του Δημοσίου από την υπόθεση των πρακτικών της φαρμακοβιομηχανίας Novartis, σύμφωνα με νέα δεδομένα που συλλέγουν οι εισαγγελείς Διαφθοράς.

kathimerini.gr

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το Αθηναϊκό Πρακτορείο, η εισαγγελική έρευνα, που συνεχίζεται σε ότι αφορά τα μη πολιτικά πρόσωπα, φαίνεται να διαθέτει στοιχεία που οδηγούν σε αναθεώρηση προς τα πάνω της ζημιάς του Δημοσίου, η οποία όπως εκτιμάται «είναι πολλαπλάσια« από την αρχικώς εκτιμηθείσα στα περίπου 3 δισ. ευρώ.

Βάσει νέων εκτιμήσεων, μετά από συγκριτικούς υπολογισμούς επί τιμών μονάδων σκευασμάτων κ.λπ., η αύξηση προς τα πάνω της ζημιάς σχετίζεται με τις ανατιμήσεις νοσοκομειακών, κυρίως, φαρμάκων και προς το παρόν προσδιορίζεται ως «ζημιά του ΕΟΠΥΥ».

ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΚΛΑΔΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΟΕΝΓΕ – ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

Ενωτικό Κίνημα για την Ανατροπή, 22/2/2018

Από τον 9/2016 το ΓΣ της ΟΕΝΓΕ μετά από πρότασή μας έχει απευθύνει επίσημα στην πολιτική ηγεσία του υπ. Υγείας αίτημα για άμεση έναρξη διαπραγματεύσεων με στόχο νέα κλαδική συμφωνία ΟΕΝΓΕ – πολιτείας.

Μάλιστα, το αίτημα αυτό έχει υποβληθεί έκτοτε και διά ζώσης σε πολλές συναντήσεις της πολιτείας με την ΟΕΝΓΕ. Πολλές φορές τονίσαμε πως ο κ. υπουργός όφειλε να τιμήσει την υπογραφή του στην επιστολή που ο ίδιος είχε αποστείλει τον 1/2015.

Τον 5/2017 σε τέτοια συνάντηση όταν για πρώτη φορά έγινε λόγος από την πολιτική ηγεσία περί νομοθετικών ρυθμίσεων για το ιατρικό ωράριο, το αίτημα επαναλήφθηκε σε όλους τους τόνους. Απορρίφθηκε από τον κ. υπουργό ακόμα μια φορά.

Επιστολή ΙΣ Ευβοίας προς ΠΙΣ


Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

“Επελαύνει” η ιλαρά


Αποτέλεσμα εικόνας για ιλαρά


Σε εξέλιξη βρίσκεται η επιδημία ιλαράς στη χώρα μας, η μετάδοση της οποίας γίνεται κυρίως αερογενώς από άτομο σε άτομο με σταγονίδια που αποβάλλουν οι ασθενείς (σπανιότερα με αντικείμενα που μολύνθηκαν πολύ πρόσφατα από ρινικές και φαρυγγικές εκκρίσεις) κι από την οποία κινδυνεύουν να νοσήσουν όλα τα άτομα που δεν έχουν νοσήσει, δεν έχουν εμβολιαστεί ή δεν έχουν κάνει και τις 2 δόσεις του εμβολίου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΚΕΕΛΠΝΟ, μέχρι και τις 22 Φεβρουαρίου είχαν καταγραφεί 1.696 κρούσματα με μεγαλύτερη συχνότητα στη Ν. Ελλάδα.

Από 5 προεδρικά διατάγματα θα βγει το νέο νομοσχέδιο για τη δευτεροβάθμια περίθαλψη



Έφοδο έκανε η Γενική Γραμματεία Συντονισμού της Κυβέρνησης.

IATRONET.GR

"Όλοι οι υπάλληλοι των κλινικών μεταξύ των οποίων και οι γιατροί θα είναι μισθωτοί." Όλες οι κλινικές πρέπει να αποκτήσουν ΜΕΘ". Οι Γενικές Κλινικές μπορούν να αποκτήσουν ψυχιατρικό τμήμα και οι Ψυχιατρικές μπορούν να αναπτύξουν Παθολογικό και Χειρουργικό τμήμα. Σε περίπτωση πλημμελήματος, ο κλινικάρχης πρέπει να παραιτηθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο. Αυξάνεται το όριο των κλινών ανά ειδικότητα με διαφορετικά όμως κριτήρια για Αθήνα-Θεσσαλονίκη από την μία, επαρχία από την άλλη".

Αυτά είναι μόνο μερικά από τα μαντάτα που φέρνει το καινούργιο νομοσχέδιο, για τη δευτεροβάθμια περίθαλψη στον ιδιωτικό τομέα, αναφέρει στο Ιatronet παράγοντας με τον οποίο συνομιλήσαμε και συμμετέχει στην Επιτροπή. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η χρονική καθυστέρηση που υπάρχει είναι διότι μελετάται σε λάθος βάση, λαμβάνοντας υπόψη 5 προεδρικά διατάγματα που κάνουν αναφορά σε ιδιωτικές κλινικές και όχι στα 2 που αφορούν αποκλειστικά τις ιδιωτικές κλινικές. 

Επιχείρηση «απεξάρτησης» ιδιωτικών κλινικών από τον ΕΟΠΥΥ

Επιχείρηση «απεξάρτησης» από τον ΕΟΠΥΥ βρίσκεται σε εξέλιξη από τις ιδιωτικές κλινικές, σε μία προσπάθεια να αυξήσουν τα έσοδά τους από εξωτερικούς ασθενείς. Υπό το πρίσμα αυτό, η Πανελλήνια Ένωση Ιδιωτικών Κλινικών αναλαμβάνει δράσεις για να προσεγγίσει αναπτυσσόμενες και καίριας σημασίας αγορές όπως είναι της Ινδίας, του Κουβέιτ, της Σαουδικής Αραβίας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και του Λιβάνου.

Ηealthview.gr

Καλεί μάλιστα τα μέλη της να συμμετάσχουν στις εκδηλώσεις του Greek Tourism Workshop, που θα πραγματοποιηθούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού αλλά και την αιγίδα των Πρεσβειών της Ελλάδας της κάθε χώρας σε Σαουδική Αραβία (Riyadh 21/03/2018), Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Dubai 21/04/2018), Λίβανο (Beirut 02/05/2018) Ινδία (Delhi 22/01/2018) και Κουβέιτ (Kuwait City 20/02/2018).

Αιφνίδια «εισβολή» ελεγκτών στον ΕΟΦ για την υπόθεση Novartis! Αποκλειστικές πληροφορίες

Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2018

Γράφει: Δήμητρα Ευθυμιάδου 

Αιφνίδιο έλεγχο στα γραφεία του ΕΟΦ πραγματοποίησε ομάδα ελεγκτών για την υπόθεση Novartis χθες Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου.

Φύλλο και φτερό έκανε ομάδα ελεγκτών τα γραφεία του ΕΟΦ, προκειμένου να βρει στοιχεία για την υπόθεση Novartis που έχει προκαλέσει αναταραχές στο πολιτικό σκηνικό, όπως αναφέρουν αποκλειστικές πληροφορίες του HealthReport.gr.

Παραπέμπονται όλα τα πολιτικά πρόσωπα για την υπόθεση Novartis – Οι ψήφοι και η αποχή



Η απόφαση για δέκα κάλπες ελήφθη κατά πλειοψηφία (ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ και ΚΚΕ) στη Διάσκεψη των Προέδρων, εγκρίνοντας σχετική εισήγηση του προέδρου Νίκου Βούτση.

IATRONET

Την παραπομπή και των δέκα πολιτικών προσώπων σε προανακριτική επιτροπή για την υπόθεση Novartis αποφάσισε χθες η Βουλή.

Συγκεκριμένα, παραπέμπονται οι:
Δημήτρης Αβραμόπουλος (188 ψήφοι υπέρ, 4 “παρών”).
Ευάγγελος Βενιζέλος (185 υπέρ, 6 “παρών”).
Άδωνις Γεωργιάδης (186 υπέρ, 6 “παρών”).
Γιώργος Κουτρουμάνης (180 υπέρ, 1 κατά, 11 “παρών”).
Ανδρέας Λοβέρδος (186 υπέρ, 4 “παρών).
Ανδρέας Λυκουρέντζος (180 υπέρ, 2 κατά, 8 “παρών”).
Παναγιώτης Πικραμμένος (170 υπέρ, 8 κατά, 12 “παρών”).
Μάριος Σαλμάς (159 υπέρ, 17 κατά, 16 “παρών”).
Αντώνης Σαμαράς (182 υπέρ, 3 κατά, 6 “παρών”).
Γιάννης Στουρνάρας (182 υπέρ, 2 κατά, 6 “παρών”).

Υπόθεση Novartis: Ψηφοφορία στη Βουλή για την Προκαταρκτική Επιτροπή


Healthmag

Απέρριψε η Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής πρόταση της Ν.Δ. για μία μόνο κάλπη

Με σαφή αναφορά στους 10 πολιτικούς που εμπλέκονται στην υπόθεση Novartis, η Ολομέλεια της Βουλής θα αποφασίσει σήμερα τη συγκρότηση Επιτροπής Προκαταρκτικής Εξέτασης για το θέμα.

Η εθνική αντιπροσωπεία καλείται να απαντήσει αν συντρέχουν λόγοι για τη συγκρότηση επιτροπής προκαταρκτικής εξέτασης, στη βάση της πρότασης που κατέθεσε η κυβερνητική πλειοψηφία, μετά τη διαβίβαση της δικογραφίας στη Βουλή, για τη διερεύνηση οικονομικών εγκλημάτων που ενδέχεται να έχουν τελεστεί από τους δύο πρώην πρωθυπουργούς Αντώνη Σαμαρά και Παναγιώτη Πικραμμένο και από τους οκτώ πρώην υπουργούς, Δημήτρη Αβραμόπουλο, Ανδρέα Λυκουρέντζο, Μάριο Σαλμά, 'Αδωνι-Σπυρίδωνα Γεωργιάδη, Ιωάννη Στουρνάρα, Ευάγγελο Βενιζέλο, Γιώργο Κουτρουμάνη.