Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΟΠΥΥ για προσαρμογή των ιδιωτικών φορέων παροχής υπηρεσιών ΠΦΥ στις διατάξεις του ΠΔ84/01


HomeImage

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ

Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας
Μαρούσι 6/4/2016
ΑΠ: ΔΑ2Α/Φ800/16
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΦΥ
Ταχ. Δ/νση:Απ. Παύλου 12
Ταχ. Κώδ.:151 24 Μαρούσι
Πληροφορίες:Α. Αλογάκου
Τηλέφωνο:210 8110603,604,605,613,615
FAX:210 8110635
URL:www.eopyy.gov.gr
E-mail:d9.t1@eopyy.gov.gr

Θέμα: «Προσαρμογή των ιδιωτικών φορέων παροχής υπηρεσιών ΠΦΥ στις διατάξεις του ΠΔ84/01»

Με αφορμή το αριθμ. πρωτ. Γ3β/Γ.Π/οικ.18952/09-03-2016 έγγραφο του Υπουργείου Υγείας με θέμα : «Παράταση προσαρμογής των ιδιωτικών φορέων παροχής υπηρεσιών ΠΦΥ στις διατάξεις του ΠΔ 84/01 (ΦΕΚ 70 τ. Ά)», στο οποίο αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι: «…Οι διατάξεις της παραγράφου 6 του άρθρου 35 του Ν. 4025/2011 δεν αφορούν σε νέα παράταση προσαρμογής των ιδιωτικών φορέων ΠΦΥ στις προδιαγραφές του ΠΔ 84/01, αλλά θέτουν χρονικό περιθώριο έξι (6) μηνών από την έναρξη ισχύος του Ν. 4316/2014, (ήτοι καταληκτική ημερομηνία την 24-6-2015), προκειμένου να εκδοθούν νόμιμες άδειες/ βεβαιώσεις λειτουργίας σε όσους ιδιωτικούς φορείς ΠΦΥ δεν διαθέτουν….. 

Οι ιδιωτικοί φορείς ΠΦΥ που λειτουργούν χωρίς να πληρούν τις προδιαγραφές του ΠΔ 84/01 ή δεν διαθέτουν νομίμως εκδοθείσα άδεια ή βεβαίωση λειτουργίας, πρέπει να κλείνονται με τη διαδικασία που προβλέπεται στο άρθρο 17 του ΠΔ 84/01 και να επιβάλλονται οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις και πρόστιμα…»

Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ

Ακριβές αντίγραφο 
Σ. Μπερσίμης
Επ. Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιά

1 σχόλιο:

  1. Πριν από 6 μήνες ο ΙΣΑ (δηλαδή ο Πατούλης) μου έστειλε ένα γράμμα να συμμορφωθώ ως προς τις διατάξεις του νόμου αλλιώς θα έχω κυρώσεις και άλλα κακά! Πήρα τηλ. τον ΙΣΑ, τους είπα ότι έχω άδεια σύμφωνα με το νόμο και έχω και μια ταμπέλα που μου δώσανε όταν άνοιξα το ρημάδι που έγραφε ΝΟΜΙΜΟ ΙΑΤΡΕΙΟ να την βλέπει και ο τσαμπατζής του ΕΟΠΥΥ που έρχεται να μη νομίζει ότι κλέβω το κράτος και τον κ. Πατούλη. Πριν από λίγες μέρες ξανά μανά τα ίδια. Δεν έχετε άδεια και θα υποστείτε τι κυρώσεις κλπ. Ξαναπαίρνω τηλ. τους λέω κάποιο λάθος έγινε...μου λένε "δεν ξέρω τι σας είπανε πριν από 6 μήνες αλλά άδεια δεν έχουμε στο φάκελό σας". Αν έχετε να τη βρείτε και να μας τη στείλτε σκαναρισμένη να τη βάλουμε στο αρχείο σας...και πληρώνω εγώ 20 χρόνια τους τεμπέληδες του ΙΣΑ που δεν ξέρουν σε ποιόν έχουν δώσει άδεια...και έχω και τον αριστερίζοντα καθηγητάκο του Παν/μίου Πειραιά να με απειλεί και να μου χρωστάει και ένα σκασμό λεφτά από το 2011! Συνάδελφοι έχουμε πιάσει πάτο...φύγετε τρέχοντας από Ελλάδα...με τους άσχετους που μας διοικούν δεν έχουμε κανένα μέλλον...και με το νέο ασφαλιστικό το 75% των εσόδων που (δεν) μας δίνουν θα τους το επιστρέφουμε...ας μείνει στην Ελλάδα ο κος Μπερσίμης και όταν αρρωστήσει να πάει στη μαμή του χωριού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή