Η νομοθετική ρύθμιση για τα διπλώματα οδήγησης κατατίθεται στη Βουλή στις 28 Αυγούστου.
ΤοΒΗΜΑ Team
Την Τετάρτη 28 Αυγούστου θα κατατεθεί από το υπουργείο Μεταφορών νομοθετική ρύθμιση με την οποία επανέρχεται το προηγούμενο καθεστώς για την έκδοση αδειών οδήγησης για ένα χρονικό διάστημα 6 έως 9 μηνών. Στόχος είναι να περάσει από την αρμόδια επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου την ίδια ημέρα και να ψηφιστεί έως την Παρασκευή.
Η νέα ρύθμιση θα καταργεί τα άρθρα 1-10 του νόμου 4599/2019 με στόχο να ξεμπλοκάρουν οι διαδικασίες για περίπου 105.000 υποψηφίους οδηγούς, οι οποίοι βρίσκονται σε αναμονή από τον Οκτώβριο του 2018. Όπως έχει υπογραμμίσει σε δηλώσεις του και ο υφυπουργός Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης ο νόμος της προηγούμενης κυβέρνησης ήταν σε πολλά σημεία ανεφάρμοστος
Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες του «Έθνους», δεν θα μειωθεί τελικά το ύψος των παραβόλων από τα 15 στα 10 ευρώ για τους υποψήφιους νέους οδηγούς καθώς η σχετική πρόταση του υπουργείου δεν έγινε αποδεκτή από το υπουργείο Οικονομικών. Υπενθυμίζεται ότι τα παράβολα είχαν αυξηθεί με τον υπό αναστολή νόμο κατά 50% προκειμένου τμήμα τους να καλύπτει την ασφάλιση των εξεταζομένων, οι οποίοι θα εξετάζονταν χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή στο όχημα. Με το παλαιό καθεστώς, που θα ισχύσει εκ νέου μετά την ψήφιση της ρύθμισης, οι εκπαιδευτές οδήγησης θα βρίσκονται εντός του οχήματος κατά τη διάρκεια της εξέτασης.
Τι θα ισχύσει για τους ηλικιωμένους οδηγούς
Η ίδια ρύθμιση προβλέπει κατάργησης της επανεξέτασης στην πορεία και μείωση του κόστους των ιατρικών εξετάσεων σε παθολόγο, οφθαλμίατρο, ΩΡΛ και ορθοπεδικό από τα 40 σε 30 ευρώ για τους ηλικιωμένους οδηγούς άνω των 74 ετών που θέλουν να ανανεώσουν το δίπλωμα οδήγησης.
«Οι άνθρωποι άνω των 74 ετών αντιμετωπίζουν μια σειρά από δυσκολίες και θα έλεγα μια σειρά από ανισότητες, γιατί πουθενά στην Ευρώπη δεν εφαρμόζεται το σύστημα που εφαρμόζεται στην Ελλάδα τους τελευταίους μήνες», είχε δηλώσει την προηγούμενη εβδομάδα ο κ. Κεφαλογιάννης.
Μετά την πάροδο του μεταβατικού χρονικού διαστήματος των εννέα μηνών, το υπουργείο θα παρουσιάσει νέα νομοθετική ρύθμιση αφού ολοκληρώσει την εξέταση άρθρο άρθρο του ισχύοντος νόμου.
οταν λεει οτι το κοστος για γιατρους πεφτει απο τα 40 στα 30, τι εννοει βρε παιδια? Οτι η αμοιβη θα είναι κατω απο 10 ευρω? Μηπως εγω δεν καταλαβα? Και αν ειναι ετσι θα το δεχτουμε παλι? Ενα χαστουκι ακομη? Εκτος και αν δεν καταλαβα καλα....
ΑπάντησηΔιαγραφή30 ευρώ μικτή αμοιβή ΩΡΛ, ορθοπεδικού, παθολόγου και οφθαλμιάτρου; Με mail θα γίνεται η εξέταση η με skype ; Ντροπή. Σύλλογοι ακούσατε; Σας φαίνεται λογικό και δίκαιο; Όταν περνούν αμάσητα μικρά σαν και τούτο κατόπιν περνούν και οι καμήλες όρθιες. Είναι δυνατόν να θεωρούν κάποιοι ανάλγητοι ότι ο οδηγός,που προφανώς έχει οικονομική άνεση να διατηρεί ένα ΙΧ για ανάγκες- προφανώς μη επαγγελματικής φύσεως- δεν έχει και την δυνατότητα να πληρώσει αξιοπρεπή αμοιβή στον ιατρό; Κοινωνική πολιτική με τις πλάτες των γιατρών πάλι; Ντροπή.Ως πότε; Δεν μπορούν οι Σύλλογοι να απαιτήσουν αξιοπρεπή κατώταη αμοιβή; Αληθεύει; Μ. ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΩ ρε φίλε λαϊκισμός και τζαμπατζιλικι! Τύφλα να δει ο ΣΥΡΙΖΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλιά οι γιατροί .......την πληρώνουν! Εμπρός στον δρόμο που χάραξε ο Βαρδατρομπας !
ΑπάντησηΔιαγραφή