ΟnMed.gr
Την Πέμπτη θα πραγματοποιηθεί πανιατρικό συλλαλητήριο μπροστά στο υπουργείο Υγείας, στις 11 το πρωί.
Οι νοσοκομειακοί γιατροί ζητούν να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα καθώς όπως αναφέρουν, απειλεί με διάλυση τα νοσοκομεία και τα Κέντρα Υγείας, αφήνοντας τους πολίτες χωρίς περίθαλψη.
Στο μεταξύ, σε κινητοποιήσεις προσανατολίζονται και οι εθελοντές γιατροί των Κοινωνικών Ιατρείων, για τις 30 Ιανουαρίου, αντιδρώντας στην απουσία μέτρων για τους ανασφάλιστους πολίτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου