Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ. « Δεν μπορούν άλλο να παραμένουν απλήρωτοι οι ιατροί »

Πειραιάς, 24-5-2012

Ο εμπαιγμός του Ιατρικού Κόσμου πρέπει να τελειώσει και επειδή εκκρεμούν οι πληρωμές (άνω των 400 εκατ. ευρώ) για παροχή υπηρεσιών υγείας κλινικών και εργαστηριακών ιατρών από τα διάφορα Ταμεία που αποτελούν τον ΕΟΠΥΥ για δεδουλευμένα ετών 2009-2010-2011 και 2012, θεωρούμε ότι οι πληρωμές θα πρέπει εξίσου να κατανεμηθούν σε όλους τους παρόχους υγείας, πολύ δε περισσότερο στους ιατρούς, οι οποίοι προσφέρουν υπηρεσίες στα ιδιωτικά τους ιατρεία, χωρίς έως τώρα να έχουν εισπράξει τίποτα από τα δεδουλευμένα τους από τα ανωτέρω Ταμεία.
Απαιτούμε όποιο διαθέσιμο χρηματικό ποσό υπάρχει, άμεσα να κατανεμηθεί σε όλους: Ιατρούς Κλινικούς και Εργαστηριακούς, Ιδιωτικές Κλινικές, Δημόσια Νοσο-κομεία και Φαρμακευτικές Δαπάνες. Προνομιακή μεταχείριση ομάδων δεν πρέπει και δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτή.
Ήδη πάρα πολλοί ιατροί έχουν ακάλυπτες επιταγές και αντιμετωπίζουν εξώσεις από τα ιατρεία και τα εργαστήριά τους.
Ζητάμε παρέμβαση του Πρωθυπουργού, των Υπουργών Υγείας-Εργασίας-Οικο-νομικών και των αρχηγών των πολιτικών κομμάτων.
Τη δικαιολογία ότι είμαστε σε προεκλογική περίοδο δεν μπορούμε να την ανεχθούμε άλλο. Υποχρέωση της Πολιτείας είναι να προστατεύσει τον ασφαλισμένο πολίτη, τον οποίο έχει καταστήσει (εξαθλιώνοντας τον ιατρό του) επαίτη δωρεάν υπηρεσιών υγείας από τους ιατρούς που εμπιστεύεται.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                      Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΒΑΡΒΑΡΑ ΑΝΕΜΟΔΟΥΡΑ             ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΩΦ

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Ιατρικός Σύλλογος Πειραιά. Το Ιατρικό Σώμα βρίσκεται υπό διωγμό


Πειραιάς, 9-3-2012
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Το Ιατρικό Σώμα βρίσκεται υπό διωγμό
Η άσκηση της Ιατρικής στην Ελλάδα είναι υπό καθεστώς εκφοβισμού

Ο Ιατρικός Σύλλογος Πειραιά δεν μπορεί πλέον να ανεχθεί το μπαράζ των αντιιατρικών αποφάσεων του Υπουργού Υγείας Κου Λοβέρδου.  Καθημερινά «χτυπάει» ανελέητα εις βάρος της περίθαλψης και του ιατρικού έργου με έκδοση αποφάσεων,  κάνοντας έγγραφες τις προφορικές του θέσεις που εκφράζει στα ΜΜΕ.
Με την απόφαση ΔΥΓ3/(α)οικ.ΓΥ/148 (ΦΕΚ548/Β/1-3-2012) αποφασίζει να παρα-κρατείται από τον μισθό των ιατρών 1 ευρώ ανά συνταγή  που δεν είναι καταχωρημένη ηλεκτρονικά,  όταν πολύ καλά γνωρίζει ότι το υπάρχον σύστημα έχει περιορισμένες δυνατότητες ημερήσιας ηλεκτρονικής καταγραφής συνταγών, ο δε ΕΟΠΥΥ-ΙΚΑ δεν έχει τέτοια δυνατότητα και βεβαίως θα εξακολουθήσει να μην έχει,  μέχρι να αποφασίσει η Διοίκηση να προμηθευτεί και να τοποθετήσει ηλεκτρονικούς υπολογιστές στις εγκαταστά-σεις της.
Πληροφορούμε τον Υπουργό Υγείας ότι οι πενιχροί μισθοί των ιατρών του ΕΟΠΥΥ δεν θα επαρκέσουν για να καλύψουν το 1 ευρώ για τις χιλιάδες συνταγές που καθημερινά εκδίδονται χειρόγραφα.  Ανακοινώνουμε στον Υπουργό ότι δεν θα ανεχθούμε να επωμιστεί η Ιατρική Κοινότητα τις τεράστιες ελλείψεις της Πολιτείας,  που προσπαθεί να τις καλύψει παίρνοντας μέτρα εναντίον των ιατρών και των ασφαλισμένων και θα αντιδράσουμε.
Το καλύτερο που μπορεί να κάνει ο Υπουργός Υγείας  -και ζητάμε γι΄ αυτό την παρέμβαση του Πρωθυπουργού-  είναι να αποσύρει άμεσα και αυτή την Υπουργική απόφαση,  όπως και την απόφαση για το «φθηνό» φάρμακο, καθώς και την απόφαση για την αύξηση των ποσοστών συμμετοχής σε πολλά φάρμακα.   Συνιστούμε δε στον Υπουργό Υγείας να εξοικονομήσει από λειτουργικές ανάγκες του Υπουργείου του τα έσοδα που λείπουν και όχι από τους μαχόμενους πενιχρά αμειβόμενους ιατρούς.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                          Ο ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΝΕΜΟΔΟΥΡΑ ΒΑΡΒΑΡΑ                                               ΣΑΡΩΦ  ΠΑΥΛΟΣ