Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Επανέρχεται η εμπορική ονομασία των σκευασμάτων στην ηλ. συνταγογράφηση

Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα Δευτέρα 27/4/2015 ενεργοποιείται στην εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης η πρόταση εμπορικής ονομασίας σε γενόσημα φάρμακα στην εμφάνιση και εκτύπωση συνταγής. 
Η πρόταση της εμπορικής ονομασίας δεν αποτελεί «Συνταγογράφηση με Εμπορική Ονομασία» και επομένως δεν προσμετρείται στο 15% της αξίας συνταγογράφησης με εμπορική ονομασία του ιατρού. Επιπλέον δεν δεσμεύει τον φαρμακοποιό ή τον ασθενή στην εκτέλεση της συνταγής.

Η τροποποίηση έγινε κατ' εφαρμογή της εγκυκλίου με Α.Π. Γ5/οικ. 26225/8-4-2015 του Υπουργού Υγείας.

iatro-blog.gr

3 σχόλια:

  1. Και τι νόημα έχει αυτό? Εμένα οι φαρμακοποιοί μου αλλάζουν το 80% των προτεινομένων γενοσήμων κυρίως με ακριβότερα πρωτότυπα ή με εισαγόμενα γενόσημα. (Έγραφα το προτεινόμενο στα σχόλια της συνταγής ή στο βιβλιάριο του ασθενούς).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τον προηγούμενο: Χρησιμοποίησε αγαπητέ μου το κλείδωμα με εμπορική ονομασία για κάθε έναρξη θεραπείας και θα δεις για πότε το 80% θα πέσει στο 1%... Εγώ με αυτό το σύστημα έχω ποσοστό αλλαγών 0.4% διαχρο νικά (εξακριβωμένο με medisto).

    ΑπάντησηΔιαγραφή