Δήλωση Γ. Ελευθερίου σχετικά με την κατασπατάληση των χρημάτων του ΙΣΑ σε «φιέστες».
Στη ΝΙΚΙ-ΙΣΑ τιμούμε τους στρατιωτικούς ιατρούς και την προσφορά τους στην Πατρίδα. Αυτό είναι ο λόγος που έχουμε δύο από τα ποιο άξια στελέχη τους στο ψηφοδέλτιο μας. Δεν μπορούμε όμως να ανεχθούμε την κατασπατάληση των χρημάτων των ιατρών σε πρωτοφανείς φιέστες που έχουν ως προφανή στόχο την υφαρπαγή της ψήφου των συναδέλφων και την προσωπική προβολή του κ. Πατούλη.
Για άλλη μια φορά διαβεβαιώνουμε τους συναδέλφους ότι την Τρίτη το πρωί μετά τις εκλογές η ΝΙΚΙ-ΙΣΑ θα ζητήσει τον εξονυχιστικό έλεγχο των οικονομικών του ΙΣΑ από το ΣΕΥΠ και το σώμα ορκωτών λογιστών.
Γ. Ελευθερίου
Επικεφαλής ΝΙΚΙ-ΙΣΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου