Από Μαρία Τσιλιμιγκάκη - IATROPEDIA
Στην προκλητική αδιαφορία που επιδεικνύει το Υπουργείο Υγείας να μην ασχολείται με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει καθημερινά το Κέντρο Υγείας (πρώην ΙΚΑ) Αγίου Αλεξίου στην Πάτρα αναφέρονται με ερώτησή τους προς τους Υπουργούς Υγείας και Εργασίας ο Ιάσονας Φωτήλας, βουλευτής Αχαΐας και αναπληρωτής τομεάρχης Υγείας της Νέας Δημοκρατίας και ο Βασίλης Οικονόμου, βουλευτής Επικρατείας και τομεάρχης Υγείας.
Το νέο πρόβλημα αφορά στο τηλεφωνικό του κέντρο, με αποτέλεσμα οι χιλιάδες ασφαλισμένοι να αδυνατούν να κλείσουν ραντεβού αλλά και το ιατρονοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό να μη μπορεί να διεκπεραιώσει διάφορες εργασίες. Επίσης, έχει καταστεί αδύνατη και η επικοινωνία με το φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ, το οποίο βρίσκεται στον ίδιο χώρο με αποτέλεσμα οι ασθενείς να μην μπορούν να ενημερωθούν για τη διαθεσιμότητα των φαρμάκων που χρειάζονται.
Για το λόγο αυτό ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί γιατί δεν έχει λυθεί μέχρι σήμερα το εν λόγω πρόβλημα, πότε θα λυθεί και με ποιον τρόπο σκοπεύει η κυβέρνηση να αντιμετωπίσει μόνιμα τα προβλήματα που εγείρονται από τις μειωμένες πιστώσεις για τη νοσηλεία των πολιτών στην εν θέματι μονάδα υγείας και να μην απαιτείται πρόσθετη χρηματοδότηση για να ολοκληρωθεί η χρονιά.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης
Προς τους Υπουργούς
- Υγείας
- Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Αλληλεγγύης
Προκλητική αδιαφορία επιδεικνύει το Υπουργείο Υγείας όσον αφορά στο Κέντρο Υγείας (πρώην ΙΚΑ) Αγίου Αλεξίου στην Πάτρα. Όχι μόνο απαξιεί να απαντήσει σε ερωτήσεις (αρ. πρωτ. 8309/30.08.2017, 2922/25.01.2018 και 7535/10.07.2018) που έχουμε καταθέσει κατά καιρούς σχετικά με προβλήματα στη λειτουργία του, αλλά κυρίως δεν έχει προβεί σε δέουσες ενέργειες για την επίλυση αυτών.
Αυτή τη φορά, το πρόβλημα αφορά στο τηλεφωνικό του κέντρο, με αποτέλεσμα οι χιλιάδες ασφαλισμένοι να αδυνατούν να κλείσουν ραντεβού αλλά και το ιατρονοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό να μη μπορεί να διεκπεραιώσει διάφορες εργασίες. Επίσης, έχει καταστεί αδύνατη και η επικοινωνία με το φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ, το οποίο βρίσκεται στον ίδιο χώρο με αποτέλεσμα οι ασθενείς να μην μπορούν να ενημερωθούν για τη διαθεσιμότητα των φαρμάκων που χρειάζονται.
Σύμφωνα με καταγγελίες, η ευθύνη για την κατάσταση αυτή ανήκει στη διοίκηση του ΕΦΚΑ, καθώς δεν εγκρίνει το ποσό των 6.000 ευρώ που απαιτούνται για την επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου αλλά και στην ηγεσία του Υπουργείου που δεν παρεμβαίνει ώστε να λυθεί το πρόβλημα.
Δεδομένων των προεκτεθέντων ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
1. Γιατί μέχρι σήμερα δεν έχει λυθεί το πρόβλημα με το τηλεφωνικό κέντρο του Κέντρου Υγείας (πρώην ΙΚΑ) Αγίου Αλεξίου Πάτρας; Θα γίνει αναζήτηση ευθυνών;
2. Πρόκειται να προβείτε σε άμεσες ενέργειες ώστε να λυθεί το εν λόγω πρόβλημα; Ποιες είναι αυτές και ποιο είναι το σχετικό χρονοδιάγραμμα;
3. Με ποιον τρόπο σκοπεύει η κυβέρνηση να αντιμετωπίσει μόνιμα τα προβλήματα που εγείρονται από τις μειωμένες πιστώσεις για τη νοσηλεία των πολιτών στην εν θέματι μονάδα υγείας και να μην απαιτείται πρόσθετη χρηματοδότηση για να ολοκληρωθεί η χρονιά;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Ιάσονας Φωτήλας Αχαΐας
Βασίλης Οικονόμου Επικρατείας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου