Τρίτη 27 Ιουνίου 2023

Καθιστική διαμαρτυρία Καρδιολόγου στο νοσοκομείο της Κω: «Έχω φθάσει στα όριά μου – Κουράστηκα!»

Γιάννα Σουλάκη - IATROPEDIA

Αντιπροσωπευτική της κατάστασης που επικρατεί στο ΕΣΥ και την οποία θα κληθεί να αντιμετωπίσει άμεσα και αποτελεσματικά η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας, είναι η παραπάνω εικόνα.

Γιατρός του Νοσοκομείου Κω, δηλώνει πως έχει φτάσει στα όρια του, και για τον λόγο αυτό, από την προηγούμενη Παρασκευή βρίσκεται σε καθιστική διαμαρτυρία στο προαύλιο του νοσοκομείου.

Ο καρδιολόγος Τσετίν Μάντατζη, κρατάει στα χέρια του κι ένα πλακάτ, που αναγράφει «έφθασα στο όριά μου, θέλω βοήθεια», όπως αναφέρει η rodiaki.gr.

«Εδώ και 7-8 μήνες βρίσκομαι στο νοσοκομείο, 25 ημέρες το μήνα. Είμαι τελείως μόνος μου. Είμαι ο μοναδικός καρδιολόγος και δεν έχω κανέναν να με βοηθήσει. Εγώ τη δουλειά δεν τη φοβάμαι, αλλά έχω αγανακτήσει. Για να φτάσω να κάνω αυτή την κίνηση έχω τρελαθεί», αναφέρει ο ίδιος σε δηλώσεις του.

Όπως τόνισε, μέσα στο νοσοκομείο υπάρχουν «κλίκες» και κατηγόρησε τη Διοίκηση του Νοσοκομείου για αδιαφορία, καθώς ενώ τους έχει μεταφέρει τι συμβαίνει, δεν έχει γίνει τίποτα.

4 σχόλια:

  1. Μετά από αυτήν την απαράδεκτη στάση, ο νέος Πρασινοφρουρός Υγείας πρέπει να τον απολύσει άμεσα. έτσι δεν θα είναι πλέον μόνος του ούτε θα χρειάζεται βοήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να παραιτηθει και να ιδιωτευσει .Δεν θελει και πολυ μυαλο .Ασ μεινει το νοσοκομ ειο χωρις καρδιολογο ,αφου δεν τους θελει κανεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η δημόσια Υγεία σε μία εικόνα!!.
    Δυστυχώς στην Ελλάδα του 2023 την κοιτίδα της Δημοκρατίας έτσι αντιμετωπίζουν τους Ήρωες, όπως προ 2ετιας τους αποκαλούσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γραφικότητες χωρίς ουσία !!Πως έχει ξεπέσει έτσι ο «γιατρός «!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή