Παρασκευή 30 Ιουνίου 2023

«Αντί για τοξίνη μου έβαλαν μαρμαρόσκονη» λέει θύμα του κυκλώματος με τα παράνομα μπότοξ

Iatropedia newsroom

Μιλώντας στον ΑΝΤ1 η γυναίκα εξιστόρησε την τραυματική εμπειρία της, καθώς έπεσε θύμα του κυκλώματος.

«Εγώ έπαθα αλλεργικό σοκ και έβγαλα εξανθήματα στο μέτωπο μου και καρούμπαλα. Ο γιατρός μου είπε ότι είμαι αλλεργική στο μπότοξ», είπε το θύμα.

«Δεν είμαι, όμως, γιατί έχω ξανά κάνει… Ζήτησα να πάρω δείγμα και το έδωσα για έλεγχο. Μου έβαλαν μαρμαρόσκονη και όχι τοξίνη«, συμπλήρωσε η γυναίκα. «Δεν ήξερα τι υπήρχε πίσω από όλο αυτό. Είμαι σε κατάσταση σοκ«, δήλωσε.

«Υπάρχουν πολλά θύματα σαν εμένα δυστυχώς»

«Υπάρχουν πολλά θύματα σαν εμένα δυστυχώς» δήλωσε, επίσης, η γυναίκα στον ΑΝΤ1 και υποστήριξε ότι ο «εγκέφαλος» της σπείρας με τα μπότοξ «έδινε σε πολλά κέντρα αισθητικής και υπάρχουν πολλά περιστατικά καταγεγραμμένα στο νοσοκομείο Ανδρέας Συγγρός».

«Τα έστελνε και Πολωνία έμαθα. Τα κέντρα αισθητικής αγόραζαν σε χαμηλές τιμές μη εγκεκριμένα μπότοξ«, περιγράφει το θύμα του κυκλώματος. Παράλληλα, τόνισε ότι ο «εγκέφαλος» της σπείρας δεν έχει συλληφθεί και «δραστηριοποιείται στην Κύπρο».

Όσον αφορά τη δράση του κυκλώματος, η ίδια σημείωσε ότι «νύχτες περνούσε από τα κατεχόμενα σε μικρό ψυγείο τα μπότοξ με το αυτοκίνητο του και τα έβαζε κάτω από το κιβώτιο ταχυτήτων. Τα αγόραζε από την Τουρκία προς 50-60 ευρώ και τα πουλούσε σε αυτή που συνελήφθη στην Αθήνα περίπου 160-180 ευρώ, όταν το ευρωπαϊκού τύπου μπότοξ κοστίζει 240 – 260 ευρώ στην χονδρική«.

3 σχόλια:

  1. Μάλλον η ασθενής θα ζήτησε να τσιτωθεί το πρόσωπό της και να γίνει σαν πέτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή