Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Νέα ειδικά μισθολόγια: Δείτε τους μεικτούς μισθούς των γιατρών του ΕΣΥ

Από Μαρία Τσιλιμιγκάκη - IATROPEDIA

Τα νέα ειδικά μισθολόγια είναι πραγματικότητα με τους στρατιωτικούς να μετρούν ξεκάθαρα απώλειες και τους γιατρούς του ΕΣΥ και τους πανεπιστημιακούς να αναρωτιούνται ποιος κοροϊδεύει ποιον;

Υπάρχει αύξηση στους μεικτούς μισθούς των γιατρών του ΕΣΥ. Ναι αυτή είναι η αλήθεια. Πλην όμως, δείτε το παράδειγμα που μας είπε ο κ. Ηλίας Σιώρας, αντιπρόεδρος της ΕΙΝΑΠ και πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο ΓΝΑ "Ευαγγελισμός" για τον εαυτό του:

"Έχω 150 ευρώ μεικτά αύξηση με το νέο ειδικό μισθολόγιο. Δηλαδή έχω καθαρά περίπου 100 ευρώ παραπάνω στο προρτοφόλι μου. Επίσης, με την κατάργηση της εισφοράς στο ΤΣΑΥ, θα παίρνω άλλα 120 ευρώ καθαρά, που πριν μου τα κρατούσαν ως εισφορά στο Ταμείο μου. Αλλά τι να το κάνω που φέτος θα μου τα πάρουν διπλά από την Εφορία; Έχουμε οι νοσοκομειακοί γιατροί από το 2010 μείωση μισθού της τάξεως του 40% και τώρα μας δίνουν 200 ευρώ στο μισθό για να μας πάρουν πίσω 500 από την Εφορία... Κράτος το ένα, κράτος και το άλλο! Είναι λογική αυτή;".

Να πούμε ότι οι γιατροί του ΕΣΥ πλήρωναν διπλές εισφορές στο ΤΣΑΥ και το Ταμείο του Δημοσίου. Τώρα που ήρθε στην ζωή μας ο ΕΦΚΑ, τους διαμήνυσαν ότι το ΤΣΑΥ αν το διατηρήσουν, θα το πληρώνουν όλο από την τσέπη τους χωρίς συμμετοχή του νοσοκομείου. Και οι περισσότεροι γιατροί το αποποιήθηκαν και κράτησαν μόνο τον ΕΦΚΑ. Οπότε τώρα δεν έχουν εισφορές υπέρ ΤΣΑΥ.

Παρακάτω δείτε τους νέους μισθούς των γιατρών του ΕΣΥ:


Παρακάτω δείτε τους μισθούς των πανεπιστημιακών γιατρών:

2 σχόλια:

  1. Και πάλι πολλά περνούν τα κηφινοφακελλακια. 600 ευρω να παίρνουν όπως στις ιδιωτικές κλινικές και στα ΔΚ τα κοπροσκυλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΠΤΥΧΙΟΥ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΙΜΑ ΟΙ ΥΠΟΛΥΠΟΙ ΘΑΚΑΤΣΟΥΝ ΚΑΛΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή