Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ επιστολή ΗΠΑΤΟμεταμοσχευμένο υ προς Κυβερνητικούς Βουλευτές

ΑΠΟ: ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ
Δις ΗΠΑΤΟμεταμοσχευθείς
4 Δεκεμβρίου 2011
ΠΡΟΣ: κ. κ. ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ (79 ΠΑ.ΣΟ.Κ., 37 Ν.Δ., 19 ΛΑ.Ο.Σ.)
Σας γνωρίζω ότι είμαι ΗΠΑΤΟμεταμοσχευθείς και γιορτάζω τα γεννέθλια της μεταμόσχευσής μου, σβήνω κεράκια, κάθε χρόνο 9 Ιανουαρίου και όχι τα βιολογικά μου. ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΣΒΗΣΩ ΤΑ ΚΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΗΝΑ μαζί με την οικογένειά μου;;;
Ο νέος Κ.Ε.Β.Α οδηγεί τουςΗΠΑΤΟμεταμοσχευθέντες προς τηβιολογική μας εξόντωση, που θα συμβεί πολύ σύντομα, διότι η μείωση του ποσοστού αναπηρίας μας από 80% σε 10% μάς απαγορεύει να έχουμε την απαραίτητη εφ’ όρου ζωής θεραπεία, λόγω οικονομικής αδυναμίας κάλυψης του υπέρογκου κόστους.
Ως αποτέλεσμα της έλλειψης της θεραπείας μας είναι η απόρριψη του μοσχεύματος, που θεωρείται ξένο σώμα και δεν αφομειώνεται από τον ανθρώπινο οργανισμό, όπως λανθασμένα αναφέρεται στο νέο Κ.Ε.Β.Α.
Σας ερωτώ λοιπόν:
ΓΙΑΤΙ από τη θέση του κυβερνητικού Βουλευτή δεν παίρνετε θέση για το νέο Κανονισμό Εκτίμησης Βαθμού Αναπηρίας (Κ.Ε.Β.Α.);;;
ΓΙΑΤΙ επιτρέπετε να μειώνονται τα ποσοστά αναπηρίας μας, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε πολύ σύντομα στοφυσικό θάνατο λόγω αδυναμίας πρόσβασης στην ιατροφαρμακευτική μας περίθαλψη;;;
ΤΙ θα κερδίσει η ΑΝΑΛΓΗΤΗ κυβέρνηση, που στηρίζετε, από 350 ΗΠΑΤΟμεταμοσχευθέντες, μεταξύ των οποίων είναι και 35 παιδιά από 3 μηνών έως 12 ετών;;;
Αν δεν κατείχατε θέση Βουλευτή με τα πολλά προνόμια και ήσασταν απλοί πολίτες με σοβαρό πρόβλημα υγείας, θα ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣΑΤΕ τόσο πολύ για τα προβλήματα των Α.Μ.Ε.Α.;;;
ΠΕΡΙΜΕΝΩ την απάντησή σας αμέσως.
Ευχαριστώ
Με εκτίμηση,
Σοφοκλής Παπακωνσταντίνου
ΥΓ. Αν δεν μου απαντήσετε, χαρακτηριστικό της μεγάλης πλειοψηφίας των Βουλευτών, θα είστε και εσείς ανάμεσα στους αρνητικούς συντελεστές της ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου