Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

“Απολογία” Θεοδοσιάδη για τις καλές του σχέσεις με τον υπουργό Υγείας



Όταν ο Γεωργιάδης έλεγε ότι 'οι φαρμακοποιοί έχουν χάσει το 60% του εισοδήματος τους', εγώ έπρεπε να τον διαψεύδω; Όταν έλεγε ότι 'τα ΜΥΣΥΦΑ πρέπει να πουλιούνται μόνο από τα φαρμακεία' εγώ έπρεπε να τον αποδοκιμάζω;

IATRONET
Εκνευρισμό προκαλεί στους φαρμακοποιούς το “άδειασμα” της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υγείας στα θέματα των φαρμακείων.

Οι κορυφαίοι συνδικαλιστές της ΝΔ, που χειρίστηκαν τα θέματα, νιώθουν έκθετοι έναντι των φαρμακοποιών, έπειτα από τις δυσμενείς για τον κλάδο διατάξεις που ψηφίστηκαν πρόσφατα στη Βουλή.

Η κατάσταση γίνεται χειρότερη, λόγω της έντονης φημολογίας περί νέων, πιο σκληρών μέτρων μετά τις εκλογές, αλλά και ενόψει των αρχαιρεσιών στον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο (ΠΦΣ), τον προσεχή Ιούνιο.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Κυριάκος Θεοδοσιάδης επέλεξε να απολογηθεί για τους χειρισμούς του στην υπόθεση με ανοικτή επιστολή.

Παραδέχεται ότι το “τσουνάμι” των εξελίξεων έχει προκαλέσει “εσωτερικά προβλήματα” στον κλάδο, σημειώνοντας ότι ορισμένοι θεωρούν ότι είναι η κατάλληλη ευκαιρία να χτυπήσουν τον πρόεδρο του ΠΦΣ για τις κυβερνητικές επιλογές:

“Με κατηγορούν για καλές σχέσεις με τον υπουργό (σ.σ. Υγείας). Τους απαντώ ότι έχω υποχρέωση να έχω καλές σχέσεις με τον υπουργό.

Ότι έχω υποχρέωση να συνεργάζομαι ακόμη και με τον διάολο, προκειμένου να προωθήσω τα συμφέροντα του κλάδου μου.

Και ερωτώ με τη σειρά μου: Όταν ο Γεωργιάδης έλεγε ότι 'οι φαρμακοποιοί έχουν χάσει το 60% του εισοδήματος τους', εγώ έπρεπε να τον διαψεύδω;

Αποδοκιμασία

Όταν ο Γεωργιάδης έλεγε ότι 'τα ΜΥΣΥΦΑ (σ.σ. μη υποχρεωτικώς συνταγογραφούμενα φάρμακα) πρέπει να πουλιούνται μόνο από τα φαρμακεία', εγώ έπρεπε να τον αποδοκιμάζω;

Όταν ο Γεωργιάδης έλεγε ότι δεν υπάρχει θέμα ιδιοκτησιακού, εγώ έπρεπε να διαμαρτύρομαι;

Όταν ο Γεωργιάδης, παρουσία 15 ανθρώπων του διοικητικού συμβουλίου, διαβεβαίωνε ότι δεν πρόκειται να υπογράψει νομοσχέδιο κατά τις επιθυμίες Χατζηδάκη, έπρεπε να διαβάσω τις σκέψεις του και να του πω 'είσαι ψεύτης';

Και εάν εγώ προσωπικά ήμουν υπερβολικά καλόπιστος και εύπιστος ποιος άλλος συνδικαλιστής βγήκε σε ανύποπτο χρόνο να πει ότι όλα όσα έλεγε τότε δημόσια ο Γεωργιάδης ήταν υποκριτικά”;

Δ.Κ.

Επιπλέον Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου