Σάββατο 27 Απριλίου 2019

Οι συνάδελφοι του παιδίατρου της Θήβας αρνούνται να πιστέψουν ότι εκμεταλλεύτηκε ανήλικες ασθενείς

Από Γιάννα Σουλάκη - IATROPEDIA

Σοκαρισμένη είναι η κοινωνία της Θήβας από τη δημοσιοποίηση της φωτογραφίας του παιδίατρου του Γενικού Νοσοκομείου, φερόμενου ως δράστη για τις κακουργηματικές πράξεις της αποπλάνησης και ασέλγειας ανηλίκου. Ακόμη δυσκολεύονται να το πιστέψουν.

Κυρίως οι συνάδελφοι του, που τον γνωρίζουν περισσότερα από 20 χρόνια, δεν θέλουν να πιστέψουν, ότι έχουν συμβεί τα γεγονότα για τα οποία τον κατηγορούν. Η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Θήβας, υποστηρίζει μιλώντας στο Iatropedia.gr, ότι η αστυνομία μάλλον βιάστηκε να δώσει τη φωτογραφία του στη δημοσιότητα.

“Απορώ γιατί έδωσαν τη φωτογραφία του, εγώ μαθαίνω ότι υπάρχουν κι άλλοι μάρτυρες να εξεταστούν. Αν το έχει κάνει το καταδικάζουμε με τον πιο έντονο τρόπο, αλλά πως παίρνουν κάποιον στο λαιμό τους; Θα πρέπει να είναι πολύ σίγουρες οι αρχές για να το κάνουν αυτό”, λέει η κα. Φιλιώ Πρωτόπαπα.

Με το στόμα ανοιχτό οι γονείς των παιδιών και οι κάτοικοι της Θήβας

Κανείς δεν γνωρίζει έαν η δημοσιοποίηση των φωτογραφιών του φερόμενου ως δράστη, θα οδηγήσει και σε άλλες αλυσιδωτές αποκαλύψεις, ή ενδεχομένως και σε άλλες μαρτυρίες παιδιών.


Προς το παρόν, όμως, όπως λέει η κα. Πρωτόπαππα, η οποία είναι και αυτή παιδίατρος, οι περισσότεροι κάτοικοι της Θήβας έχουν μείνει με το στόμα ανοιχτό:

“Εγώ έχω μιλήσει με γονείς που πήγαιναν τα παιδιά τους στο νοσοκομείο και μου είπαν ότι δεν είχαν ποτέ πρόβλημα. Από όσους γονείς ξέρω, δεν μου έχει πει κανείς τίποτα. Ερχονται κι εμένα εδώ στο ιατρείο τα παιδάκια και φυσικά ο γονέας θα εμπιστευτεί το γιατρό για να αφήσει το παιδί του. Να έκανε ένα τέτοιο πράγμα; Δυσκολεύομαι πολύ να το πιστέψω”, λέει η Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Θήβας και συμπληρώνει:

“Διάβασα στον τύπο και για τη δεύτερη καταγγελία. Μέχρι χθες το μεσημέρι που συνεχιζόταν η ανάκριση, εγώ πίστευα ότι θα αποδεικνυόταν ότι ήταν λάθος. Είναι πολλά τα χρόνια που είναι γιατρός στη Θήβα. Εμείς βέβαια είμαστε ελευθεροεπαγγελματίες δεν έχουμε άμεση σχέση με το νοσοκομείο για να ξέρουμε τι γίνεται εκεί πέρα. Αλλά όλο και κάτι θα είχε ακουστεί. Δεν δουλεύουμε μαζί και δεν έχω προσωπική άποψη”, καταλήγει η γιατρός .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου