Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

ΕΟΠΥΥ Η ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΤΟ ΖΕΝΙΘ

Στις 2/1/2013 εστειλα στο e-mail του e-dapy το παρακατω μήνυμα:

"Απο την πληρωμη μηνος ΙΟΥΝΙΟΥ 2012 μου παρακρατησατε 5500 ευρω τα οποία επρεπε να κατατεθουν στην ΔΟΥ μυτιλήνης. Το ποσό αυτο δεν εχει κατατεθεί έως και σημερα με αποτελεσμα την διπλή οικονομική επιβαρυνση και τον κίνδυνοι ακύρωσης της ρυθμισης μου με την δου μυτιληνης. Παρακαλω να με ενημρώσεται για τους λόγους μη καταβολής του ποσου στην ΔΟΥ καθως και την αμεση πληρωμη στην ΔΟΥ η στον λογαριασμό μου."

Στις 23/1/2013 μου απάντησε η Κα Αλεξανδρίδου παραπέμποντας με στο οικονομικό στο mail 'd2@eopyy.gov.gr' στο οποίο απέστειλα νεο μήνυμα ζητωντας τα παρακρατηθέντα, το οποίο ανέφερε τα παρακάτω:

"Παρακαλώ όπως μου αποστείλετε το συντομότερο δυνατό το διαβιβαστικό με το οποιο πληρώθηκε η εφορία ΔΟΥ Μυτιλήνης τα 5500 ευρω που μου παρακρατήσατε απο τα ωφειλόμενα του μηνος Ιουνιου 2012. Το ποσο που επρεπε να κατατεθεί στον λογαριασμό μου ηταν 12.500, στις 28/12/12 κατατεθηκαν 7000 αλλά έως και σήμερα δεν υπαρχει κατάθεση των παρακρατηθεντων στην ΔΟΥ Μυτιληνης επειδή αυτό δημιουργεί πρόβλημα για την λειτουργία του εργαστηρίου καθως και της προσωπικής μουσχεσης με το δημοσιο και εάν παρελθει η 31/1 χωρίς να εμφανισθεί το ποσον στην ΔΟΥ θα υποστώ βαρειες συνεπειες ως ωφειλετης παρακαλώ να φροντισετε για την τακτοποιηση της εκκρεμότητος εστω και με τετοια καθυστερηση αλλα παντως πριν τις 28/1/2013.
Ευχαριστώ
Σε περίπτωση πληρους αδυναμίας σας να πραγματοποιησετε την υποχρεωση σας αυτη παρακαλώ για αμεση τηλεφωνική ενημερωση ωστε να προσπαθησω να αποφυγω τυχον ποινικες συνεπειες απο την ΔΟΥ.

------------------------------------------------------------------------------

Μέχρι και σημερα ο ΕΟΠΥΥ παρακρατεί από τα ωφειλόμενα του ΙΟΥΝΙΟΥ 5500 τα οποία ωφειλε να αποδόσει στην ΔΟΥ στις 28/12 εγώ δε έχω πληρώσει υποχρεωτικά το ποσό αυτό γιατί η ΔΟΥ δεν αρκείται στην βεβαίωση παρακράτησης που εχω από τον ΕΟΠΥΥ. 
Δυστυχώς εχουμε να κάνουμε με ένα κράτος απατεώνα, με ένα οργανισμό τοκογλυφο και παντελώς αναξιόπιστο.
Οποια προσπάθεια να πάρω απάντηση ηταν άκαρπη. Εβαλα "μέσον" για να μιλησω με υψηλοβαθμο του οικονομικού τμήματος ο οποίος μας διαβαιβέωσε οτι έως τέλος Ιανουρίου θα πληρωθούν.
Να τους χαίρονται εκείνοι που τους επέλεξαν και τους στηρίζουν εκτός αν αυτές είναι οι οδηγίες για τη μεταρρύθμιση.

ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ Π. ΑΜΠΑΤΖΗΣ" 
ΑΚΤΙΝΟΔΙΑΓΝΩΣΤΗΣ
ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου