Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Οι απολυμένοι, οι πρώην και οι νέοι του ΕΟΠΥΥ! Πόσοι θα κάνουν σύμβαση στο νέο σύστημα


Όπως όλα δείχνουν η κυβέρνηση δε σκοπεύει να κάνει πίσω στο θέμα των γιατρών του ΕΟΠΥΥ αφού ο Άδωνι Γεωργιάδης τρίβει ήδη τα χέρια του για αυτούς που θα αποχωρήσουν και θα απολυθούν από το σύστημα για να κρατήσουν τα ιδιωτικά τους ιατρεία. 

Της Δήμητρας Ευθυμιάδου - IATROPEDIA

Τον αριθμό των συμβάσεων που θα συνάψουν με ιδιώτες γιατρούς και με όσους απολυθούν από το δημόσιο σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, υπολογίζουν ήδη στο υπουργείο Υγείας και τον ΕΟΠΥΥ. 

Άλλωστε ο Άδωνις Γεωργιάδης έχει δηλώσει ότι όσοι μόνιμοι γιατροί του ΕΟΠΥΥ (πρώην ΙΚΑ) δε δηλώσουν ότι θέλουν να γίνουν πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης στο ΕΣΥ και απολυθούν αυτοδικαίως, θα μπορούν να συνάψουν σύμβαση ως ιδιώτες γιατροί με τον Οργανισμό.

Ειδικότερα σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ Δημήτρη Κοντό ήδη έχουν καταγραφεί όλες οι ανάγκες γιατρών ανά ειδικότητα σε όλη τη χώρα, γι αυτό και ο Οργανισμός γνωρίζει πόσοι μπορούν να συνάψουν συμβάσεις. 

Έτσι έχει υπολογισθεί ότι θα γίνουν συμβάσεις με όσους μόνιμους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ επιλέξουν τον ιδιωτικό τομέα, συν άλλους 1200. Θα παραμείνουν ταυτόχρονα οι 4000 ιδιώτες γιατροί που είναι σήμερα συμβεβλημένοι. 
Δηλαδή ο αριθμός των ιδιωτών γιατρών θα εξελιχθεί ως εξής:
4000 συμβεβλημένοι + 1200 νέοι γιατροί + ο αριθμόςτων αποχωρησάντων από το δημόσιο σύστημα. 

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ πρόκειται για αριθμό που έχει προκύψει από τις καταγεγραμμένες ανάγκες στο σύστημα της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.
Πάντως ο 'Αδωνις Γεωργιάδης ευελπιστεί να ...απαλλαγεί τουλάχιστον από 3000 σημερινούς μόνιμους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ που δε θα θελήσουν να κλείσουν τα ιδιωτικά τους ιατρεία.

3 σχόλια:

  1. και γιατι να παραμεινουν οι 4000 ιατροι και να μην προσληφθουν νεοι? ή να ειναι ανοικτο το συστημα σε οποιον ιδιωτη το επιθυμει για να μπορει και ο ασφαλισμενος να διαλεγει τον ιατρο που θελει (και να ναι ολοι υπο ισους ορους στην αγορα)? δικαιοσυνη στην ελλαδα για αλλη μια φορα ! δεν νομιζω να υπαρχει αλλη χωρα που τα πραγματα να ειναι τοσο πολυ στην τυχη. π.χ αν τελειωνα την ειδικοτητα λιγους μηνες πριν θα ειχα και γω συμβαση με το εοπυυ (οχι οτι ειμαι σιγουρος οτι θα λυνονταν ολα τα προβληματα βεβαια, τουλαχιστον χρειαζεται σεναν νεο ιατρο).
    και εχω περιεργια να δω τα κριτηρια της προκυρηξης. αν θα μοριοδοτουνται το να εισαι παντρεμενος και να εχεις παιδια, χαχαχα. βοηθεια στους νεους ιατρους κατα ταλλα. για γελια και για κλαματα ταυτοχρονα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να δούμε: ΑΝ,ΠΩΣ και ΠΟΤΕ θα πληρωθούν αυτοί οι καΰμένοι που έχουν ή θα κάνουν σύμβαση με το ΠΕΔΥ(Κηδεία της Υγείας με ξένα κόλυβα)!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουτε καν πριν λιγους μηνες, επι Λοβερδου Μαη/Ιουνη 2012 ειχαν πει καντε αιτηση για τον Εοπυυ και ακομα να μας παρουν. Ζηταγαν 5000 και εκαναν αιτηση 2000 μονο.Εχω και αριθμο πρωτοκολου, αλλα μαλλον πια θα ειναι του κ.... Τελος παντων....
    Δεν επαιρνε μεχρι τωρα συμβασιουχους ο Εοπυυ, τιμια τουλαχιστον, απο τη πισω πορτα και στο ψυθιριστο αν μπηκε κανεις, να μην κοιμαται ησυχος/η οτι οποιος τρουπωσε τρουπωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή