Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΟΠΥΥ ΓΙΑ REBATE / CLAWBACK

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ
ΚΛΙΝΙΚΟΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
(ΠΟΣΚΕ)

ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ 12-ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

ΤΗΛ.210-9959181,FAX:210-9916854



ΑΘΗΝΑ 23/12/2013

ΘΕΜΑ: Προσφυγή –Επιστολή προ ΕΟΠΥΥ για clawback



Αγαπητοί συνάδελφοι,

Σε συνέχεια της από 17/12/2013 ανακοινώσεως μας ως προς το clawback ζητήσαμε και εισήγηση επί του θέματος και από τον έγκριτο νομικό κο Κων. Σαμαρτζή που συνδράμει στο έργο της Ομοσπονδίας αλλά και επαγγελματικών Ενώσεων που συνιστούν την Ομοσπονδία μας.
Σύμφωνα με την άποψή του δύναται οι Ιατροί να ασκήσουν προσφυγές κατά των πράξεων καταλογισμού, ακόμα δε να καταθέσουν και αίτηση αναστολής μέσα στον χρόνο που προαναφέραμε.
Όπως και προηγουμένως αναφέραμε αυτό συνεπάγεται αντιδικία με τον ΕΟΠΥΥ και την πολιτεία, με ότι αυτό συνεπάγεται και από πλευράς δικαστικών εξόδων που αναλαμβάνει κάθε Ιατρός ξεχωριστά.
Σε περίπτωση που δεν επιλεγεί η δικαστική οδός ( που είναι προσωπική απόφαση του κάθε Ιατρού όπως και τον ποιό νομικό σύμβουλο θα επιλέξει) προτείνεται εκ μέρους του κου Σαμαρτζή να αποσταλεί στον ΕΟΠΥΥ επιστολή, σχέδιο της οποίας σας επισυνάπτουμε, την οποία πρέπει κάθε Ιατρός να καταθέσει στον ΕΟΠΥΥ σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 2 μηνών από τότε που έλαβε την ειδοποίηση στο e-dapy και να λάβει επί του αντιγράφου αρ. πρωτοκόλλου παραλαβής.

Σας ευχόμαστε καλά Χριστούγεννα. 

Μετά τιμής

Ο Πρόεδρος                    Ο Γραμματέας

Φ.Ν. Πατσουράκος           Αναστάσιος Δ. Τσάτσος


ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΟΠΥΥ



Στοιχεία ιατρού 



Προς τον Πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ 



Αθήνα, 23 Δεκεμβρίου 2013 

Κύριε Πρόεδρε, 

Με τις υπ’ αριθμ. πρωτοκ. ……………. και …………………. πράξεις σας μου καταλογίζετε, αντίστοιχα, ……………. € ως «ποσό επιστροφής Rebate» και ………… € ως «ποσό πρόσθετης επιστροφής Claw Back». 

Όπως είστε σε θέση να γνωρίζετε ακριβώς, με βάση τα στοιχεία που συγκεντρώνετε ηλεκτρονικά (και σε πραγματικό χρόνο) για όλους τους παρόχους Υγείας που είναι συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ, το άθροισμα των παραπάνω ποσών που απαιτείτε από μένα αποτελεί το …% των αμοιβών μου από τον ΕΟΠΥΥ για τη συγκεκριμένη περίοδο, ενώ μέρος των οφειλομένων αμοιβών μου για την περίοδο αυτή δεν μου έχετε ακόμη καταβάλει. Παράλληλα, όπως επίσης γνωρίζετε, εξακολουθείτε να μου οφείλετε και αμοιβές προηγουμένων ετών. 

Υπό τα δεδομένα αυτά και μάλιστα σε συνθήκες δραματικής οικονομικής κρίσης, είναι προφανές ότι η επιβολή των παραπάνω δύο νέων επιβαρύνσεων, η οποία αυτονοήτως προσβάλλει τις αρχές της ισότητας στα δημόσια βάρη και στην υποχρέωση κοινωνικής αλληλεγγύης, της προστασίας της οικονομικής και επαγγελματικής ελευθερίας, της προστασίας της περιουσίας και την αρχή της αναλογικότητας, εξωθεί, τόσο εμένα, όσο και τους συναδέλφους μου, επιστήμονες ιατρούς, σε οικονομική εξόντωση. 

Επειδή, τουλάχιστον επί του παρόντος, αδυνατώ να υποβληθώ και σε δικαστικά δαπανήματα, αναγκαία προς προάσπιση των νομίμων δικαιωμάτων μου, σας δηλώνω ότι, πάντως, επιφυλάσσομαι ρητά παντός δικαιώματός μου και σας καλώ να μην απαιτήσετε την καταβολή των καταλογισθέντων ποσών, αλλά οπωσδήποτε να τα συμψηφίσετε με αμοιβές που μου οφείλει ή/και θα μου οφείλει ο Οργανισμός.- 

Με τιμή,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου