Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

Σχολιασμός Άδωνι Γεωργιάδη για τις εκλογές ΠΦΣ



Πολλοί μου ζητούν να σχολιάσω τα αποτελέσματα των Εκλογών στον ΠΦΣ κυρίως λόγω της μή εκλογής του έως χθες Προέδρου του κ. Λουράντου. Με τον κ. Λουράντο είχα μια σφοδρή σύγκρουση την εποχή της θητείας μου στο Υπουργείο Υγείας. Η σύγκρουση κορυφώθηκε στις εκλογές του Ιανουαρίου του 2015 όταν ο κ. Λουράντος αποφάσισε να μετατρέψει τα Φαρμακεία σε Εκλογικά Κέντρα του Σύριζα και να τυπώσει αφίσες ζητώντας να καταψηφιστούμε ειδικά ο Κωστής Χατζηδάκης και εγώ.

facebook

Λοιπόν εγώ αγαπητοί ποτέ δεν κτυπώ ανθρώπους όταν είναι πεσμένοι ούτε μου αρέσει η χαιρεκακία. Αντιλαμβάνομαι ότι ο κ. Λουράντος έχει γράψει ούτως ή άλλως την δική του ιστορία στον χώρο του, ιστορία που δεν σβήνει από την χθεσινή ήττα. Κυρίως με ενδιαφέρει να διδαχθούν οι υπόλοιποι από αυτό που του συνέβη. Ο κ. Λουράντος αποφάσισε αν και Νεοδημοκράτης να ταυτιστεί πλήρως με τον ΣΥΡΙΖΑ. 

Ξεκίνησε η ταύτιση του επι εκλογών για την Περιφέρεια Αττικής όπου και υποστήριξε μετά πάθους δημοσίως την κα Δούρου, παντελώς ανύπαρκτη έκτοτε και τον ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές, πιστεύω ακράδαντα ότι το έκανε νομίζοντας ότι έτσι εξυπηρετούσε καλύτερα τα συμφέροντα των συναδέλφων του. Η σύγκρουση μας έγινε διότι εμένα δεν μου αρέσει να κοροϊδεύω τους ανθρώπους και είπα από την αρχή Τί μπορούσα να κάνω και Τί όχι. Ο ΣΥΡΙΖΑ υπεσχέθη τα πάντα, δεν τήρησε τιποτε και το κόστος το πλήρωσε ο κ. Λουράντος ο οποίος είχε πλέον ταυτιστεί μαζί του. 

Μάθημα για όλους, μην ταυτίζεσαι με ψεύτες και κυρίως να εκτιμάς όσους σου λένε την αλήθεια έστω και δυσάρεστη. 

Πάντως κακίες δεν κρατώ, δεν πανηγυρίζω για το χθεσινό αποτέλεσμα διότι δεν χαίρομαι με την ήττα κανενός (πλην του Τσίπρα όταν έρθει) και παρά τις συγκρούσεις μας υπήρξε πάντα ένας ενδιαφέρον αντίπαλος. Ξέφυγε μέρικες φορές αλλά εγώ έχω ξεφύγει περισσότερες. Τώρα προέχει η εκλογή Νεοδημοκράτη Προέδρου παρά την διάσπαση.

2 σχόλια:

  1. Ωραίος ο Αδωνις! Πάντως στην Ελλάδα πάντα θα επιπλέει αυτός που λέει βολικά ψέμματα, που χαιδεύει αυτιά, ο λαικιστής, ο δημαγωγός. Η επιτομή του πολιτικάντη αυτού, Τσίπρας. Αυτός που λέει την αλήθεια θα λοιδωρείται, θα συκοφαντείται, θα διαβάλλεται, θα θεωρείται γραφικός και ημίτρελος. Οπως εσύ Αδωνι και ο Τζήμερος Ή θα θεωρείται σοβαρός, κεφάλαιο για τον τόπο, αλλά δε θα βρίσκει ούτε την ψήφο του (βλέπε Μάνος, Αλ. Παπαδόπουλος, Γιαννίτσης κ.α ολίγοι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι ναναι.....ποτε ελεγε αληθεια ο .... ..τηλεκλοουν οταν εβριζε η οταν δοξαζε τον Σαμαρα?

      Διαγραφή