Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Οδ. Βουδούρης: Είμαι ευτυχής που ζω αυτή την ιστορική στιγμή - Δεν μου έχει προταθεί κάποια θέση



Αρνητικός στο να αναλάβει το χαρτοφυλάκιο του ΕΟΠΥΥ εμφανίζεται ο κ. Οδυσσέας Βουδούρης μέλος του Συντονιστικού της πολιτικής κίνησης «Κοινωνία Πρώτα».

Αυτό αναφέρει στο on Med ο κ. Οδυσσέας Βουδούρης, σχολιάζοντας μία σειρά δημοσιευμάτων, που τον φέρουν να αναλαμβάνει την πραγματικά «ηλεκτρική» και δύσκολη καρέκλα του προέδρου του ΕΟΠΥΥ, μετά την παραίτηση του κ. Δημήτρη Κοντού.

Ο κ. Βουδούρης, σημειώνει στο on Med ότι κατ αρχάς, δεν θα ήθελε να αναλάβει τα ηνία του Οργανισμού ενώ παράλληλα, δεν του έχει γίνει καμία πρόταση. «Θέλω να στηρίξω τον ΣΥΡΙΖΑ», υπογραμμίζει ωστόσο προς ώρας, δεν μου έχει προταθεί κάποια συγκεκριμένη θέση.

Εν τω μεταξύ – σε δηλώσεις του αναφορικά με την νίκη του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου- ο κ. Βουδούρης, αναφέρει ότι είναι ευτυχής που ζει αυτή την ιστορική στιγμή.

Αναλυτικά, το κείμενο της τοποθέτησής του μετά την νίκη του ΣΥΡΙΖΑ έχει ως εξής:

«Οι εκλογές της 25ης Ιανουαρίου δεν είναι απλώς η νίκη ενός κόμματος ή μιας παράταξης. Είναι η νίκη της ελπίδας ενός λαού που απελευθερώνεται από το «σύνδρομο του σοκ», το οποίο του δημιούργησαν οι διεθνείς δυνάμεις του νεοφιλελευθερισμού και το εγχώριο κατεστημένο που υπηρετεί την πολιτική αυτή.

Είμαι βαθιά ευτυχής που ζω αυτή την ιστορική στιγμή.

Θέλω να συγχαρώ ολόκαρδα όλους όσοι εκλέχτηκαν με την εντολή να φέρουν σε πέρας την πολυπόθητη ανατροπή του φόβου, την αποκατάσταση της κοινωνικής δικαιοσύνης και την ισότιμη θέση της πατρίδας μας στην ευρωπαϊκή κοινότητα. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω θερμά όλους τους συνεργάτες μου, τους φίλους μου και όλους του πολίτες που με εμπιστεύτηκαν στην πολιτική μου διαδρομή.

Νιώθω υπερήφανος που συμμετείχα με τον αγώνα μου στην προσπάθεια αποδόμησης και κατάρρευσης της προηγούμενης κυβέρνησης. Ο ρόλος της Κοινωνίας Πρώτα, ήταν καθοριστικός στη δημιουργία ενός πλειοψηφικού πόλου ανεξάρτητων βουλευτών, οι οποίοι, κατά τη διαδικασία εκλογής του Προέδρου της Δημοκρατίας, απέτρεψαν την παράταση του βίου της προηγούμενης κυβέρνησης και άνοιξαν τον δρόμο για τις λυτρωτικές βουλευτικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου.

Κυρίως, βρέθηκα στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας για την οικοδόμηση πολιτικών συνεργασιών στον ευρύτερο αριστερό και προοδευτικό χώρο, ειδικά με τη συμμετοχή μου ως επικεφαλής του υποστηριζόμενου από τον ΣΥΡΙΖΑ συνδυασμού στις περιφερειακές εκλογές του 2014, στην Πελοπόννησο. Η πολιτική αυτή, που ήταν απολύτως αναγκαία για να συγκεντρωθεί η σημερινή ευρύτερη πλειοψηφία, αποτελούσε δύσκολο άλμα για τον ΣΥΡΙΖΑ. Πάνω απ' όλα όμως, και για ευνόητους λόγους, χτυπήθηκε σκληρά από το πολιτικό-μιντιακό κατεστημένο που υποστήριζε την προηγούμενη κυβέρνηση. Στο πρόσωπό μου συγκεντρώθηκαν τα βέλη, όπως ήταν φυσικό, όχι για να βάλλουν εμένα προσωπικά, αλλά για να ανακόψουν μια πορεία επικίνδυνη για τους ίδιους. Η εμμονή τους είναι και το μέτρο της ανησυχίας που τους προκαλεί η πολιτική των συμμαχιών της Αριστεράς.

Σε κάθε πόλεμο υπάρχει και ένας «Πρωτεσίλαος». Λίγο όμως το κακό στην προκειμένη περίπτωση, διότι ο πόλεμος θα κερδηθεί κι εγώ προσωπικά συνεχίζω να είμαι μάχιμος, πάντα για τον ίδιο σκοπό: την ανατροπή με όρους ρεαλισμού».

Ο κ. Βουδούρης είναι γιατρός, ιδρυτικό μέλος των γιατρών του Κόσμου και πρόεδρος του ελληνικού τμήματος των γιατρών χωρίς σύνορα. Είχε εκλεγεί για πρώτη φορά βουλευτής το 2009 με το ΠΑΣΟΚ με το οποίο διαφώνησε και διαγράφηκε. Το 2012 εξελέγη βουλευτής με το ψηφοδέλτιο της Δημοκρατικής Αριστεράς όπου πάλι διαφώνησε, για θέματα μάλιστα που είχαν να κάνουν με την πολιτική της συγκυβέρνησης, επίσης διαγράφηκε, οπότε και ανεξαρτητοποιήθηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου