Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Επιτέλους έπεσαν οι μάσκες

- Virus.com.gr

του Θ.Γ. Σκυλακάκη, Φαρμακοποιού, Διευθύνοντος Συμβούλου ΠΡΟΦΑΡΜ Α.Ε.

Με την πρόσφατη επαίσχυντη ΚΥΑ περι ιδιοκτησιακού, ένας τεχνηέντως καλλιεργούμενος αστικός μύθος καταρρέει. Οι αιμοσταγείς κι αχόρταγοι χονδρέμποροι δεν μπορούν (και καλώς) να αποκτήσουν φαρμακεία και να «βάλουν στο χέρι την λιανική». ‘Οπως,όμως, διερωτάται και ο δημιουργός του Αστερίξ, ΟΛΟΙ; ‘Οχι βέβαια , κάποιοι είναι πάντα πιο ίσοι απ’ τους άλλους. Οι καλοί συνεταιρισμοί-υπό την Αγία ΟΣΦΕ-μπορούν. Διότι στη Σοβιετική Τζαμαχιρια του Ελλαδιστάν, δομές που οι κουτόφραγκοι και το σύγχρονο οικονομικό γίγνεσθαι έχουν προ καιρου αποκηρύξει, επιδοτούνται και πριμοδοτούνται συνεχώς μπας και καταφέρουν να επιβιώσουν-πάντα προς όφελος του…λαού!!!

Προσωπικώς έχω πολλάκις απαντήσει τόσο προφορικά όσο και γραπτά σε αηθέστατες επιθέσεις διάφορων μεγαλόσχημων «ειδικών» σε ότι αφορά τις προθέσεις μου γύρω απ την εμπλοκή μου σε σχήματα λιανικής πώλησης.Η απάντηση -επίκαιρη λόγω της χθεσινής ημέρας είναι μονολεκτική. ΟΧΙ!!!Η προαναφερθείσα ΚΥΑ,όμως,επιχειρεί κάτι που είναι αφενός αισχρό κι αφετέρου –κατά τη γνωμη μου-παράνομο και ολοσχερώς αντι-Ευρωπαικό. Επιχείρει να δώσει σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη ΧΟΝΔΡΙΚΗ, στους συνεταιρισμούς, αρκετοι εκ των οποίων κατέρρεαν, λόγω ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ κι έχαναν μεριδια αγοράς. Δεν πιστεύω να μην καταλαβαίνει κανεις πως συντελείται αυτό, ακόμη κι αν αγνοεί παντελώς το πώς παίζεται το «παιχνιδι» στην αγορά φαρμάκου. Υπό αυτές λοιπον τις συνθήκες, ερωτώ το προεδρειο του ΠΦΣ καθώς και τον φιλο μου Κώστα Λουράντο, αν προτίθενται να συμπαρασταθούν στον νομικό αγωνα για την αρση αυτης της «φωτογραφικης» ντροπής και υπενθυμίζω στους φίλους μου και συναδέλφους μου φαρμακοποιούς μια σειρά από Ελληνικές παροιμίες

1. Αλλού τα κακαρίσματα κι αλλού γεννάνε οι κότες
2. Η ψευτιά κι η κλεψιά είναι μάνα κι ανηψιά

Πηγή: farmakopoioi.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου