Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Οργή στο Twitter για τις αθλιότητες Πολάκη

«Θα σου απολογηθώ εγώ εσένα; Τι είσαι εσύ και θα σου απολογηθώ; Τι είσαι για να σου απαντήσω;», ήταν η απάντηση του Π. Πολάκη, στη δημοσιογράφο που τον ρώτησε για τα δύο παιδιά που πέθαναν στη Λαμία, για να καταλήξει «ολοι σας και μόνος μου, σας έχω»


Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε η παραλληρηματική επίθεση του αναπληρωτή υπουργού Υγείας, Παύλου Πολάκη σε δημοσιογράφο ο οποίος «τόλμησε» να τον ρωτήσει για τα δύο παιδιά που πέθαναν στο νοσοκομείο της Λαμίας λίγες μέρες πριν.

«Θα σου απολογηθώ εγώ εσένα; Τι είσαι εσύ και θα σου απολογηθώ; Τι είσαι για να σου απαντήσω;», ήταν η απάντηση του Π. Πολάκη, στη δημοσιογράφο με τον υπουργό σε έξαλλη κατάσταση στα εγκαίνια της μονάδας βραχείας νοσηλείας και της ανακαίνισης του φαρμακείου του νοσοκομείου Ερυθρός Σταυρός. «Είστε όλοι σε διατεταγμένη υπηρεσία!» είπε ο Π. Πολάκης στους δημοσιογράφους και πρόσθεσε: «Ολοι σας και μόνος μου. Σας έχω!».

Οι επιθέσεις του αναπληρωτή υπουργού Υγείας σε δημοσιογράφους που πλέον αποτελούν συνηθισμένη πρακτική από μέρους του και όχι μεμονομένο επεισόδιο, σαν να το θεωρεί και επένδυση που του φέρνει ψήφους, προκάλεσαν οργή και πολλών χρηστών του Twitter, που δεν δίστασαν να τον χαρακτηρίσουν φασίστα ακόμα «Κασιδιάρη της αριστεράς».


Πολύ σοβαρά και πέρα από πολιτική: Και μόνο το "ολοι εσεις κι εγω μόνος μου, σας εχω" δεν ειναι καλο σημάδι ούτε για την πνευματική διαύγεια ούτε για την ψυχολογική κατάσταση του Πολάκη. Χρειαζεται στήριξη απο ειδικούς της ψυχικής υγείας


Ο Πολάκης σήμερα έδειξε πως αντιδρά ένας φασίστας που δε μπορεί να σηκώσει όπλο όταν βρίσκεται σε κατάσταση ακραίου πανικού και ξυπνάει το τέρας που κρύβει μέσα του. Να ξαναδείτε το βίντεο αξίζει.


Αυτό είναι άλλωστε που κάνει τον Πολάκη μοναδικό!
Πρόκειται για το μόνο υψηλόβαθμο στέλεχος του #ΣΥΡΙΖΑ που μιλάει στην καρδιά του μέσου ζαίου, του λέει αυτό ακριβώς που θέλει να ακούσει.


"Τί είσαι να σου απολογηθώ" λέει ο Πολάκης στη δημοσιογράφο. Μάστορα, άμα δε σ' αρέσει, πάνε σαλάγα γίδια. Στη Δημοκρατία, ο πολιτικός ερωτάται και οφείλει να απαντήσει. Η δημοσιογράφος ρωτάει τον Υπουργό, όχι τον Πολάκη σαν άτομο.


Ο #Πολακης είναι ο Κασιδιάρης της "αριστεράς"


"Ενας, αλλα πολλακις"
Η επιτομη της ηλιθιοτητας, της φαιδροτητας, της προκλητικης ψευτομαγκιας του καφενε.
Αυτον ψηφισατε.#Πολάκης



Πολλά συγχαρητήρια για μια ακομα φορά σε ολους τους ψηφοφόρους ΣΥΡΙΖΑ & τα περισσοτερα στην ιδιαίτερη πατρίδα μου Κρήτη.Αν θεωρείτε οτι αυτή η συμπεριφορά αντικατοπτρίζει την Κρητική λεβεντιά,ξαναψηφίστε τον #Πολακης Αν νομίζετε οτι δεν μας ξεφτύλισε αρκετα & σηκωνουμε λίγο ακόμα

Τι ζούμε γαμώ την τρέλα μου....Τι ζούμε ... Μπορούσατε να είστε απλώς μια κακή κυβέρνηση..Γιατί όλη αυτή η αηδία..#Στο_μυαλο_του_Αλεξη #Τσιπρας #πολακης



#πολακης Μας έχει όλους.... μόνος του. Αυτό!!


Ενας σούπερ λαϊκιστής, φίλος του Πάνου Καμμένου #Πολάκης.



Στην Αγγλία εάν υπουργός μίλαγε έτσι σε δημοσιογράφο και δει γυναίκα θα είχε στην καλυτερη φύγει κλοτσιδων από τν κυβέρνηση κ τη #ΒΟΥΛΗ, στην Ελλάδα είναι απλά Τετάρτη κ έτσι συμπεριφερόμαστε στις γυναίκες, άμα λάχει τους ριχνουμε κ δύο ανάποδες για να στρώσουν χαρακτήρα #πολακης



#Στο_μυαλο_του_Αλεξη κατοικούν μόνο ούγκανοι
Για πολλοστή φορά ο #Πολάκης επιτέθηκε στους δημοσιογράφους. 

1 σχόλιο:

  1. Η δημοσια τοποθετηση του Πρωθυπουργου περι ''ανεγκεφαλων πολιτων'' και μαλιστα σε συζητηση με Προεδρο αλλου κρατους ειναι απολυτα αποδεικτικο του επιπεδου του συρφετου αυτης της κυβερνησης και της εκτιμησης που εχουν στους πολιτες. Δυστυχως ειναι πολλοι αυτοι που θα τους ξαναψηφισουν. Απλα ακατανοητο...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή